Ta reda på vilka flygbolag som flyger direkt från Rom-Fiumicino till Arlanda, vilka dagar de flyger och boka direktflyg.
Avgångar med direktflyg
måndag
Eurowings, Norwegian Air International, Ryanair, + 2 till
Eurowings, Norwegian Air International, + 3 till
1
2
tisdag
EL AL, Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
EL AL, Norwegian Air International, + 2 till
1
onsdag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
torsdag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
fredag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
lördag
Norwegian Air International, Ryanair, Scandinavian Airlines
Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
söndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
Direkta returresor
måndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 2 till
EL AL, Eurowings, + 3 till
1
2
tisdag
Norwegian Air International, Ryanair, Scandinavian Airlines
Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
onsdag
Eurowings, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
torsdag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
fredag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
lördag
EL AL, Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
EL AL, Norwegian Air International, + 2 till
1
söndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Två timmars väntan på flygplanet är dåligt. Flygbolaget borde veta bättre tidigare.
Jag åt ingen mat och det fanns ingen underhållning, så jag vet inte om dessa.
Planet var 40 min försenat till Rom vilken gjorde att vi kom för sent från Rom till Frankfurt och anade redan här oro över att missa flighten till Gbg. Detta gjorde vi sedan och just i Frankfurt sköttes inte detta snygga. Flera resenärer som missade transfer och mycket svårt att finna Service desk som skulle hjälpa oss med övernattning. Kvinnan sedan som hjälpte oss var riktigt otrevlig och och fanns ingen äödmjukhet alls. Katastrof.
Eurowings är En av sämsta bolag , när man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage är inte i rätt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sätt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage är enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50€ extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 på flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trånga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt är försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske åka vidare nästan 150km med barn hem från flygplatsen.
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.
Rom-Fiumicino (undefined)Italien
Stockholm Arlanda (ARN)Sverige
Stockholm Arlanda - Rom-Fiumicino