Ta reda pÄ vilka flygbolag som flyger direkt frÄn Rom till Stockholm, vilka dagar de flyger och boka direktflyg.
AvgÄngar med direktflyg
mÄndag
Eurowings, Norwegian Air International, Ryanair, + 2 till
Eurowings, Norwegian Air International, + 3 till
1
2
tisdag
EL AL, Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
EL AL, Norwegian Air International, + 2 till
1
onsdag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
torsdag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
fredag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
lördag
Norwegian Air International, Ryanair, Scandinavian Airlines
Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
söndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
Direkta returresor
mÄndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 2 till
EL AL, Eurowings, + 3 till
1
2
tisdag
Norwegian Air International, Ryanair, Scandinavian Airlines
Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
onsdag
Eurowings, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
torsdag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
fredag
EL AL, Norwegian Air International, Scandinavian Airlines
EL AL, Norwegian Air International, + 1 till
lördag
EL AL, Norwegian Air International, Ryanair, + 1 till
EL AL, Norwegian Air International, + 2 till
1
söndag
EL AL, Eurowings, Norwegian Air International, + 1 till
EL AL, Eurowings, + 2 till
1
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
TvÄ timmars vÀntan pÄ flygplanet Àr dÄligt. Flygbolaget borde veta bÀttre tidigare.
Jag Ät ingen mat och det fanns ingen underhÄllning, sÄ jag vet inte om dessa.
Planet var 40 min försenat till Rom vilken gjorde att vi kom för sent frÄn Rom till Frankfurt och anade redan hÀr oro över att missa flighten till Gbg. Detta gjorde vi sedan och just i Frankfurt sköttes inte detta snygga. Flera resenÀrer som missade transfer och mycket svÄrt att finna Service desk som skulle hjÀlpa oss med övernattning. Kvinnan sedan som hjÀlpte oss var riktigt otrevlig och och fanns ingen Àödmjukhet alls. Katastrof.
Eurowings Àr En av sÀmsta bolag , nÀr man redan har köpt 23 Kg + hand bagage, dyker upp en personal som meddelar att min hand bagage Àr inte i rÀtt storlek, (10 cm extra) och detta har jag aldrig sÀtt förut!! Personalen vid incheckningen ej trevliga och visar ingen respekt för kunder. Min handbagage Àr enligt internationella rekommendationer för handbag , dem fick mig betala 50⏠extra trots att jag har redan incheckade bagage + handbag Förseningar i 25 pÄ flyget, ingen mat eller öven dryck eller kaffe ombord, trÄnga platser, JAG SKA ALDRIG RESA IGEN MED EUROWINGS
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt Àr försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske Äka vidare nÀstan 150km med barn hem frÄn flygplatsen.
Mat delas inte ut pÄ Ryanair sÄ det bör finnas ett alternativ för detta i frÄgestÀllningen. VÀrsta med ryanair Àr vÀl egentligen merkostnaderna som uppstÄr. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar nÄgon timme innan flyget. Alternativen jag har Àr att betala för tidig incheck och val av platser eller köra pÄ gratis incheck och fÄ slumpmÀssigt valda platser. Chanserna att jag fÄr sitta med mina smÄ pojkar Àr ganska slim. Att resa ensam Àr inga problem men med sÀllskap bör man vÀlja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30⏠each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120⏠extra! I wonŽt be flying with Ryan Air again.