Det var inte upplyst genom AVIS att vi fick en extra räkning på USD 558,63 för något som heter No Pkg Items. Vad det nu innebär?! Det är verkligen ur dårlig service, de andra uthyrningsfirmor gör inte det tex. Alamo. Vi sa även i Chicago att vi inte ville ha några extra tillägg. Det innebar att vi fick en mycket högre räkning än Kayak och Avis hade “lovat”. Servicen i Chicago var inte heller helt bra. Första bilen vi fick var hela backspegeln borta. Fick vänta på en annan bil och den skulle även städas och var fortfarande smutsig. Det där med förhöjd renlighet som det står på många hemsidor hos er/dem, det stämmer inte helt. Det hela tog över 2 timmar före vi kunde lämna O’hare och tiden vara heller inte förskjuten som vi hade sagt till dem att göra. Allt detta var deras fel. Aldrig mer AVIS. Vi reser mycket till USA, för att vi har familjen där och även jobbar för ett flygbolag.
Personalen på O'Hare hjälper dig med upphämtning i Chicago och är vänlig, erfaren och professionell. Hon förklarade allt grundligt och hämtade snabbt och enkelt.
Den välkomnande upplevelsen var utmärkt, disken var 10/10. Tyvärr var avlämningen 0/10 helt oorganiserad och mycket apatisk grupp som var mer intresserade av pratstunden med varandra än att stödja återlämnande hyresgäster.
Bra service vid skrivbordet. I garaget räckte det inte med att den enda anställde som var närvarande för att betjäna de många kunderna. Han gjorde sitt bästa för att vara artig och effektiv men det kunde ha funnits åtminstone en annan person. Vid utgången var det snabbt och lätt. Jag klagar inte på personen i garaget, han gjorde sitt bästa.
Vid lämningen var någon tvungen att förklara processen – minimalt med personal – helgdag och som de flesta företag, brist på personal. Servicen och personalen var trevlig
Jag råkade lämna min plånbok i bilen. Jag har inte kunnat komma i kontakt med avlämningsplatsen, den går direkt till VM. Jag lämnade flera meddelanden utan att någon ringde tillbaka.