Hämtningen var på en främmande gård med en liten husvagn att vänta i. Jag klagar på att flickan som checkade in oss tog mitt kreditkort och försvann. När hon gav oss kvittot, tog hon ut en frivillig försäkring som vi inte ville ha. Vi skrev aldrig på några papper. Det var konstigt.
In- och utcheckning tog en evighet och skickade inte ens kvittot. Mycket dålig service på platsen.
Jag var mycket besviken på min erfarenhet av Hertz. Jag hade en förbetald bokning och kom flera minuter tidigare för min bokningstid och fick veta att det inte fanns några bilar kvar för mig. Ledningen fick mig då att åka till LGA flygplats där Hertz också sa till mig att det inte fanns några bilar tillgängliga och att det inte fanns något de kunde göra eftersom de separata platserna inte är sammankopplade. Det var en mycket negativ upplevelse. Och jag tänker inte använda Hertz igen.
Det värsta biluthyrningsföretaget någonsin. Enligt deras villkor och villkor är betalning med bankkort möjlig. När jag försökte betala på det här sättet vägrade de att ge mig bilen jag hade bokat för en månad sedan, bara för att jag inte var innehavare av ett kreditkort! Värsta upplevelsen efter min ankomst till New York. På grund av det här var jag tvungen att gå till det andra företaget. Ta med en bil som kostar 700 USD mer än väntat. En lång historia kort - Hertz i New York har en riktigt dålig erfarenhet.
Jag hade en tid för att hämta upp, och ingen var på kontoret och ingen svarade på ringklockan som skulle kalla på någon. En halvtimme senare såg en anställd att vi väntade och kallade på lämplig personal för att hjälpa oss. Vi ber inte om ursäkt för att vi väntade, vi säger inte att de inte reagerade på sitt eget system. När de körde fram bilen, lämnade de inte in något kontrollformulär för att notera skadan på bilen.
Det fanns inga bilar när vi dök upp vid vår bokning. Det fanns många andra personer (lätt 20+) i samma situation som vi: hade reserverat en bil och betalat för den, bara för att få höra att Hertz inte kunde hålla bokningen. Helt löjligt. Kundtjänsten erbjöd bara 100 USD i kredit för en framtida bokning, vilket uppenbarligen inte hjälpte till att inte förstöra våra minnesdagsbokningar, och jag har inte för avsikt att använda Hertz igen.