Hyran var inte klar. Vi fick vänta en timme för att få en bil. För det andra, de tog för mycket betalt för en extra dag efter att vi lämnade bilen i tid. Fast tiden de skrev in som starttid var inte den tid vi lämnade med hyran. De stämplade klockan 23.47 men fick inte bilen förrän kl. 12.30. Så vi fick gå till kontoret för att få bort andra dagsavgiften. För det tredje, de sa nu att det är en spricka i vindrutan, efter 48 timmar att vi lämnar tillbaka bilen.
Servicedisken och avlämningen var inte till någon hjälp och brydde sig inte om någonting annat än att sälja försäkringar när du hämtade bilen. De hade inte heller fordonet jag beställde och sa att jag skulle behöva vänta 40 minuter till en timme. Och det var bara om de kunde hitta en. Bilen jag köpte var fin men passade inte in i våra saker så vi tog två bilar istället för en.
Det var hemskt att hämta bilen. Kaos väntade i över två timmar på att få veta att jag skulle få en bil. Men inte vad vi anlitade. Vi har faktiskt en bil som liknar den bokade. Vi trodde att vi hade mer tur än andra. Bilen var smutsig. Vi kunde inte sortera den. Klockan 04.00 hade vi inte lämnat parkeringen och fordonet med en hastighet av 22000 km hade flera fel och borde ha varit inne för reparationer inte på hyran ...
Det tog nästan en timme att checka in. Det var tre eller fyra agenter som jobbade och fyra killar som stod och tittade. Jag vet inte varför det tar så lång tid, det var många bilar på parkeringen. Det var mycket att göra sedan flygplatsen i Fort Lauderdale stängdes, men varför måste det gå så långsamt?
Upptagandet var väldigt oorganiserat. Personalen på Tampa Airport behöver extra utbildning. Men hyran var i den lägre delen, så det var positivt.
Vi hade bokat en skåpbil på Tampa International Airport och när vi kom dit fick vi veta att vi inte gjorde det Men de sa att du måste ha flyttats till en Avis-agent en halvtimme norr om flygplatsen. Det här var hemskt. Då fick vi veta att vi inte kunde lämna tillbaka den i Tampa och att vi måste ta tillbaka den till agenten annars skulle vi bli åtalade - fruktansvärt. - Vi borde få en del kompensation för besväret Darren