MMX - ARN

Hitta billiga flyg från Malmö till Stockholm Arlanda

Sök igenom hundratals resesajter på ett par sekunder efter erbjudanden på flyg till Stockholm Arlanda

MMX — ARN
28 nov — 5 dec1
Tur & retur
1 vuxen
Ekonomi
0 väskor
Från?
Till?
mån 28/11
mån 5/12

Låt KAYAK sköta sökningen

Spara 25% eller mer

Sök igenom hundratals resesajter på ett par sekunder efter erbjudanden på flyg till Stockholm Arlanda

Det är helt gratis att använda oss – inga dolda kostnader eller avgifter.

Filtrera efter kabinklass, gratis wifi och mer

Slå ihop ditt flyg + hotell och spara

Bra att veta

Lågsäsong

mars

Högsäsong

januari

Billigast flyg

94 kr

Genomsnittligt pris tur & retur

744 kr

Bra erbjudande tur- & returresa

399 kr

Bra erbjudande enkelresa

183 kr
De bästa tiderna att slippa trängsel med en genomsnittligt prisminskning på 15%.
De mest populära tiderna att flyga med en genomsnittlig prisökning på 17%.
Flyg från Malmö Sturup till Stockholm Arlanda
(snittpris de senaste 2 veckorna)
eller mindre
eller mindre

När man bör boka flyg från Malmö till Arlanda

Uppskattat pris returbiljett
Genomsnittspris per månad
Flygpriser när resedatum närmar sig

De bästa tipsen för att hitta billiga flyg från Malmö

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade enkelflyg för denna rutt för 183 kr eller mindre och tur- och returresor för 399 kr eller mindre
  • Det billigaste flyget från Malmö till Stockholm Arlanda ​​hittades i genomsnitt 45 dagar före avgång.
  • Boka minst 1 vecka före avgång för att få ett pris under medel.
  • Högsäsong anses vara december, januari och februari. Den billigaste månaden att flyga är mars.
  • Morgonavgång är cirka 3% dyrare än kvällsflyg, i genomsnitt*.
*Genomsnitt av de lägsta priserna i KAYAK:s sökresultat för avgång inom de närmaste 30 dagarna

Vanliga frågor om att boka flyg från Malmö till Stockholm Arlanda

Toppflygbolag som flyger från Malmö Sturup till Stockholm Arlanda

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK
7,6
Scandinavian AirlinesGenomsnittsbetyg baserat på 5715 recensioner
7,9Gå ombord
7,5Comfort
8,1Besättning
7,1Underhållning
7,0Mat
Flygbolagsomdömen

Det varit en flygplan som varit för liten för att blir en internationellt flyg

Läs mer om Scandinavian Airlines

Det varit en flygplan som varit för liten för att blir en internationellt flyg

Påstigning, längst bak först o s v, bättre info om maten på planet, tack för mig

Mycket trångt i och mellan stolarna

Inställt flyg och absolut ingen information även om jag hade Guldkort, mycket pinsam support när man ringde numret i appen, och flyger man fick va 2 timmar försenat

Lite för varmt i flyget

Jätte bra flyg

Ingen åsikt om mat eller underhållning eftersom det inte fanns.

Allt fungerade som det skulle

Väldigt stel och tråkig vänthall. Väldigt trångt i planet men fin personal.

Väldigt trevlig flygpersonal.

Plus: "Crew on EWR to ARN was so-so. They lock restrooms at the back because they don't people hanging around the kitchen in the back. Also, the one cabin crew does not say Excuse Me when he needs to pass- he just touches you and pushes you aside Also, the one cabin crew"
Minus: "frankfurt airport security is a nightmare"
Minus: "Multiple delays. Need to offer back up flights and hold connections for delayed flights."
Plus: "Great service. Very comfortable seat"
Plus: "Seating room, food, and service"
Minus: "Nothing"
Plus: "Boarding was easy and efficient. Flight was short but the flight attendants were quick with the drink service"
Minus: "We were a few mins delayed after we had already boarded"
Minus: "Det fanns bara ett alternativ för måltiden (om man inte förbeställde). De tidigare gånger jag har åkt med SAS (dock från JFK) har det alltid varit två alternativ för måltid (kött eller vegetarisk) , utan att förbeställa. Denna gång var det bara kött så slutade med att jag bara åt potatismos."
Plus: "Quick efficient boarding."
Minus: "A typical SAS flight. Coffee and water for free, food expensive. Rather limited leg room. No entertainment and wifi for pay."
Minus: "För kallt i kabinen. Ingen andra måltid."
Plus: "- Good entertainment - Boarding on time"
Minus: "- Airplane food - I know it's not going to be mind-blowing, but the breakfast was salad and a fruit cup which, for a vegetarian meal, is particularly unappetizing"
Minus: "We seen other flights go out to the same destination before ours even though everyone should be delayed by the weather. Even flight taking off an hour after our scheduled flight got there a few hours earlier."
Plus: "Bekväma stolar, mycket plats för SAS GO, god mat, trevlig personal"
Minus: "Sen omstigning och inte jätte mycket att välja mellan filmerna. De borde sätta fler arbetare vid passkontroll innan man stiger på plan från Sverige till USA. Majoriteten av passagerarna var sena till planet vilket resulterade till ett senare flygavgång, 1) för att de öppnade passkontrollen sent och 2) för att det var inte tillräckligt med arbetare för att checka passen."
Plus: "Trevlig personal"
Minus: "Sen avgång, små stolar,"
Plus: "The quality of the seat, cleanliness of the aircraft (with the exception of the restrooms). Ground and lounge crew excellent and knowledgeable. Boarding was swift but confusing."
Minus: "In cabin crew was substandard. Very slow in the food service, often times rude and lound when addressing passengers, and failed to clean the restrooms in flight, which left them in dire state and smelled. An unusually unpleasant set of attendants, and sadly not one of them made up for the lack of professionalism the others showed. No priority boarding, they proceeded with boarding the first half of passengers all at once so rather confusing."
Minus: "Late departure. No roof during queuing for loading and rain..."
Plus: "Trevlig personal och smidig ombordstigning etc"
Minus: "Gammal underhållning som knappt gick att använda Gick inte ens att använda vanliga hörlurar"
Plus: "Ok flight"
Minus: "Över 1h sen. Laos vid incheckning. När man vet att man är sen, fler i personal. SAS måste jobba med Swedavia vid ankommande. Ramper, passkontrollen, bagage, etc. Är en del av hela resan. Inget fungerade, inte ens taxi."
Minus: "Typical mediocre SAS quality. No bagage drop facility in Dublin -> tedious check-in Disorganised boarding -> slow Arrival more than 1 hour behind schedule Bagage delivery in CPH after 45 min -> additional delay"
Minus: "We were late and my impression is that the crew is not well organized and costed the delay."
Plus: "Flight was on time. Bathrooms were clean."
Minus: "Dinner and breakfast were terrible, especially for a long transatlantic flight. Attendants were curt. Movie selection was subpar compared to other airlines on similar flights I’ve taken."
Plus: "Det mesta var bra trevlig personal, hyfsat med benplats i de nya kärnorna och frukosten var bra den med."
Minus: "Avsaknad av underhållning, inget av vikt dock."
Plus: "Trevlig crew på planet. Vi landade i tid"
Minus: "Trånga säten på SAS gamla plan."
Plus: "Great legroom for premium seats. Even though not an emergency exit, bags need to go up, which doesn’t make sense at all."
Minus: "Seats itself uncomfortable for long flights. Boarding process could be better."
Plus: "The crew was great and the food as well"
Minus: "Boarding chaotic and Newark airport is very inconvenient. No signs to terminal B and the sky train with the compartment system is not very functional. I am tall person and sitting in the middle of the middle row was very inconvenient wilh not enough leg space."
Plus: "Efficient crew, food served at proper temperatures Good movie selections"
Minus: "My seat could/would not recline, passenger in front of me had his seat in recline for most of flight. it was a long uncomfortable flight."
Minus: "Placering av resesällskapet"
Minus: "Försening 1,5 timme"
Plus: "I slept the whole way through"
Plus: "Smooth flight, boarding was seamless."
Plus: "För många spanjorer"
Plus: "All went well !! On time friendly staff ."
Plus: "Personalen var väldigt trevlig och professionell som vanligt.boardingen gick bra ."
Minus: "Sätena och avsaknaden av både underhållning och vifi."
Plus: "I liked the high-tech adjustment on the seats but i am 6ft2, 200 lbs (in good shape) and I have Parkinson's disease. The seat was just not roomy enough and I had to get up at least once an hour."
Minus: "The crew was very understanding and kind. The aft head was very limited in space too. A little more room would have been most welcome."
Plus: "food was delicious and I liked that they give everyone a full bottle of water at the start of the flight; plane was new and updated"
Minus: "Boarding was awkward and just a giant mass of people funneling in; tv show options only had 1-3 episodes and not entire seasons"
Plus: "Nice flight, comfortable seating, blankets/pillows/headphones were provided, and food was good."
Plus: "Lika trevlig personal som alltid"
Minus: "Deras wifi är helt obrukbart jag kunde inte ens ladda ner mina mail."
Plus: "I had read several horrible reviews after I booked my flight but I was pleasantly surprised. The check in and boarding were smooth and had no issues. The seats, though not overly large, we're comfortable and not tight. The food was good and service was fast and efficient. Overall a good experience."
Plus: "Direktflyg, trevlig besättning"
Minus: "Luktade illa från toaletterna. Stökiga barn som tyvärr sparkade in i stolsryggen (inte SAS fel men det bidrog till att den långa flygresan inte blev avkopplande) Minus att endast en dryck - ej alkohol - ingick under en 11-timmars flygresa"
Plus: "A female pilot! Nice crew. Clean bathroom."
Minus: "No complimentary peanuts or cookies! Paying for soda or juice. Very tight legroom. Window wouldn't close."
Plus: "Plane was clean, flight staff was friendly."
Minus: "No problems!"

Love the price, the seats need to be more comfortable and the inflight experience needs to improve.

We need more flights from another airports

When we buy the fly tickets we payed for bagages. On palma when we check in whith easy jet we have to pay for bagages 116 euros We are really not satisfied. Could you contact us to find a solution. Thank you

One of the worst airline ever.

allt var toppen.

Benutrymme längst fram

Bra personal

I arrived at Schiphol Airport 3 hours before my flight and queued outside the airport for at least an hour before ever setting a foot inside the actual building. I understand the staff shortages but I never expected things to be as bad as they were. I missed the flight because I was still behind 100’s of people waiting to get through security when my gate closed. I had a connection as well that I obviously missed. I ended up paying €170.00 for a hotel and had to buy a new flight home the next day.

Fjhdg

Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair

Köpte till fast track vilket var kanon

Reduce the waiting hours please, this is sooooo annoying

Två timmar försenat flyg, besättningen var arga

pga av en av våra resenärer var under 17 kunde hon inte checka in via nätet och när vi kom till flygplatsen måste vi betala för att få boarding kort, dåligt!!! Mycket försenat flyg och en person vid gaten, dåligt !!!

I mean, it's a Ryanair flight, so you know what you're going to get: Ads during the flight for, I'm not even sure what, raffle tickets? Paid food and drink options. Basic seats that don't recline. But also, friendly staff and inexpensive fairs. I know the bargain I'm making with Ryanair and it works for me.

The flight was good. The only thing that was difficult was the boarding procedure. I had to wait in line for a long time. Next time I’ll book priority boarding. Once we were in the air, everything was good.

so happy

They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.

Be more flexible and resonable in these crazy pandemic times ... the only thing that matters to you is money money money ... so sad and pathetic

Staff was helpful and nice. Spoke in italian as well as english

more than 1 hour delay for a technical problem found after boarding ended.

Allt

Jag missade flygplanen fast jag hade 55 mint tills den flyger

Otroligt dålig flygbolag , dolda avgifter man var tvungen att betala på flygplatsen och väldigt osmidig ombordstigning. Rekommenderar verkligen inte ryanair

Minus: "Jag jar skrivit till er då delarcav min resa rill Madridcoch sedan resan från Berlin och hem till Stockholm inte gick. Men detcär ingen som komtaktat mig och jag har försökt på alla sätt att få pengarna tillbaka på den här resan då det var omöjligt att resa den här sträckan när de andra sträckorna försvunnit"
Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"
Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"
Minus: "Nothing"
Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."
Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"
Plus: "Nothing"
Minus: "Communication, comfort, customer service, timeliness"
Plus: "The plane was clean. The pilot was apologetic."
Minus: "The ground staff were processing boarding passes before the plane had even landed causing a long queue in the corridor leading to the exit to the airfield. There was no information as to why the plane was late, but this caused us to miss the take off slot and delay the take off by over 2 hours."
Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."
Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"
Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."
Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"
Plus: "Once departed, the flight was about as average as any Ryanair flight can get. Crew were friendly and apologised on numerous occasions for the delay, and on arrival deboarding and getting to the terminal was swift and had no delay."
Minus: "Ground Crew Blue Handling was trialling a 'new process' of boarding & luggage handling which went into action the day I flew April 26th. This resulted in a passenger boarding the wrong flight and bags loaded onto the wrong plane. This led to a 40-minute delay in departure while they sorted this out."
Plus: "Food menu was great"
Minus: "Boarding slow, SO slow getting to the back of the plane with the food and drink trolley. Lots of out of control children."
Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."
Minus: "Parading people outside in the cold before they were even allowing people on the plane. Half the plane probably got a cold."
Plus: "The flight was fine, we arrived safely."
Minus: "All the “sales pitches.” Hard landing."
Plus: "Maybe the intial price of the flights"
Minus: "There was a hidden charge for everything. If you didn’t check in online, it was 55 Euro, to change your seat to sit next to whoever you are flying with 8 Euro, every refreshment was a charge, luggage was a charge, and the staff were very unfriendly. I will never fly this airline again."
Plus: "The stay"
Minus: "Ridiculous long wait even though Ryanair said to still go for the original time. 9hours in the airport is not good enough"
Plus: "it was 1 hour flight so it was really great"
Minus: "nothing"
Minus: "Flight was late by 1 hr"
Minus: "So disorganized. Lots of staff but only one worker. The only staff member that was helpful was the lady at the check-in desk."
Plus: "Efficiency"
Minus: "They made is walk around barriers carrying our bags slowly shuffling forward to get into the seated area in front of the gate. It took 15 mins . They could set up the ticket check inside the seated area so we could relax."
Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"
Minus: "An hour delay"
Plus: "Very efficient."
Minus: "Long line; small seats."

Boka billiga flyg från Malmö till Stockholm Arlanda

Nya flygerbjudanden för tur- & returresor

7/12ons
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
10/12lör
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
229 kr
8/12tors
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
10/12lör
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
291 kr
7/3tis
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
14/3tis
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
323 kr
14/1lör
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
21/1lör
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
333 kr
19/12mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
31/12lör
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
354 kr
30/1mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
1/2ons
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
364 kr
23/1mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
25/1ons
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
385 kr
7/12ons
1 stoppFlera flygbolag
6t 35mMMX-ARN
10/12lör
direktFlera flygbolag
1t 20mARN-MMX
406 kr
12/12mån
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
16/12fre
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-MMX
427 kr
24/12lör
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
5/1tors
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
458 kr
12/2sön
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
19/2sön
direktRyanair
1t 20mARN-MMX
468 kr
10/2fre
direktScandinavian Airlines
1t 10mMMX-ARN
12/2sön
direktScandinavian Airlines
1t 10mARN-MMX
499 kr
19/12mån
direktScandinavian Airlines
1t 15mMMX-ARN
19/12mån
direktScandinavian Airlines
1t 10mARN-MMX
510 kr
8/1sön
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
15/1sön
1 stoppFlera flygbolag
15t 45mARN-MMX
520 kr
14/1lör
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
21/1lör
1 stoppFlera flygbolag
21t 10mARN-MMX
531 kr
14/12ons
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
18/12sön
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-MMX
541 kr
14/12ons
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
18/12sön
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-MMX
562 kr
16/12fre
direktScandinavian Airlines
1t 10mMMX-ARN
18/12sön
direktScandinavian Airlines
1t 10mARN-MMX
572 kr
19/12mån
direktScandinavian Airlines
1t 10mMMX-ARN
19/12mån
direktScandinavian Airlines
1t 10mARN-MMX
583 kr
12/2sön
direktFlera flygbolag
1t 20mMMX-ARN
19/2sön
1 stoppFlera flygbolag
15t 45mARN-MMX
624 kr

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

Sök utifrån pris

Nya flygerbjudanden för enkelresor

12/12mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
94 kr
6/12tis
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
104 kr
7/12ons
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
114 kr
19/12mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
135 kr
9/3tors
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
156 kr
20/12tis
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
166 kr
10/3fre
direktScandinavian Airlines
1t 10mMMX-ARN
187 kr
23/1mån
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
208 kr
23/1mån
1 stoppFlera flygbolag
5t 05mMMX-ARN
229 kr
7/1lör
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
239 kr
14/12ons
1 stoppFlera flygbolag
6t 35mMMX-ARN
250 kr
21/12ons
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
260 kr
2/12fre
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
271 kr
2/12fre
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
281 kr
4/12sön
1 stoppFlera flygbolag
21t 20mMMX-ARN
302 kr
16/12fre
direktRyanair
1t 20mMMX-ARN
312 kr
4/12sön
1 stoppFlera flygbolag
21t 20mMMX-ARN
395 kr
12/12mån
1 stoppFlera flygbolag
4t 30mMMX-ARN
416 kr
28/12ons
1 stoppFlera flygbolag
6t 35mMMX-ARN
458 kr
23/1mån
2 stoppFlera flygbolag
25t 30mMMX-ARN
531 kr

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

Sök utifrån pris

Flyg Malmö - Stockholm Arlanda

Avgång:

Malmö (MMX)Sverige

Resmål:

Stockholm Arlanda (ARN)Sverige

Återresa offert:

Stockholm Arlanda - Malmö

Bläddra igenom avreseorter:

218 kr

Bläddra genom resmål: