Hitta billiga flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

GOT - NYO

Hitta billiga flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Sök igenom hundratals resesajter på ett par sekunder efter erbjudanden på flyg till Stockholm Skavsta

Tur & retur
Ekonomi
Göteborg (GOT)
Stockholm Skavsta
fre 16/4
fre 23/4
Alla månader
Jämför KAYAK med |

Bästa tipsen för att hitta ett billigt flyg

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade tur- och returflyg för denna rutt för 817 kr eller mindre.

Vanliga frågor om att boka flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Finns det några nuvarande reserestriktioner för Stockholm Skavsta till följd av Coronavirus?

Hur lång tid tar ett flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Vilka flygbolag erbjuder de billigaste flygen från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Hur hittar KAYAK så låga priser för flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Hur hjälper KAYAKs prognos av flygpriser, Prisprognos, mig att välja rätt tid att köpa min flygbiljett från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Vad är KAYAK Mix-alternativet för flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Vad innebär KAYAKs funktion "flexibla datum" och varför kan detta hjälpa mig när jag söker efter ett flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta?

Toppflygbolag som flyger från Göteborg-Landvetter Airport till Stockholm Skavsta

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK

6,2
Ryanair
Genomsnittsbetyg baserat på 18 048 recensioner
6,4
Gå ombord
6,1
Comfort
7,2
Besättning
5,2
Underhållning
5,5
Mat
Flygbolagsomdömen

Minus: "Jag jar skrivit till er då delarcav min resa rill Madridcoch sedan resan från Berlin och hem till Stockholm inte gick. Men detcär ingen som komtaktat mig och jag har försökt på alla sätt att få pengarna tillbaka på den här resan då det var omöjligt att resa den här sträckan när de andra sträckorna försvunnit"

Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"

Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"

Plus: "never ever use this Momondo again"
Minus: "no customer service"

Plus: "i dont like this airline system"
Minus: "check in not easy"

Minus: "I did not check in online and was charged a huge fee, 55 euro to be exact. It would have been a nice reminder from the airline to have emailed with reminder to do so and what kind of fee I would be expecting to pay if I did not check in. Very ridiculous and rude customer service."

Plus: "New seats and new walls, didnt shake like last flight. No loose parts."
Minus: "It was deleyed and made me miss my connection bus which was the second to last one. So if id miss it id have to pay 150 euro instead of 12 euro to get to my destination."

Minus: "I had to pay to check my carry on when there was more than enough space in the cabin. It’s a rip off to be honest. My first experience with European airlines and this was the worst. It was uncomfortable as well"

Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."

Minus: "Plane late, seat uncomfortable, horrible"

Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"

Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."

Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"

Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."

Plus: "The crew at the airport were clued up and took action when they knew the flight was going to be delayed. They ensured everyone was checked in for the flight and boardring passes checked before gathering everyone in the correct groups so we could board quickly. Pilot got us there ahead of schedule!"

Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"

Minus: "Was late! 30 minutes!"

Plus: "nothing canin was good"

Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."

Plus: "Boarding was fine and plenty on room for our bags as we had paid priority"
Minus: "The hard and cramped seats with very short legroom"

Minus: "Delayed an hour."

Plus: "Crew members."
Minus: "Aeroplane needs revamping."

Plus: "the tickets were very cheap"
Minus: "the departure was dine with about 1 hour delay"

Plus: "The crew was working doing their service well, quick service and I got help at the airport from a very helpful gentleman in custom service."
Minus: "It was my fourth flight with Ryanair in one week and in all those flights it was super cold temperature in the cabin. I asked the flight attendants for a bit higher at every flight but they did not fix it. Crew said that the captain regulates it.. At each flight all passengers in the rows around me agreed that it was very cold and they said that its always cold and the crew never changes it anyway. They cannot expect anything getting warmer, it is always uncomfortable cold. The flights were horrible and uncomfortable because of just that detail. I have problem with my throat and breathing since then. It got irritated and soar. I am a regular flyer becuase of my job and tried Ryanair but it was the coldest trips ever."

Plus: "Good customer service."
Minus: "The waiting to board was long and our flight delayed so I almost missed my bus if had I would have waited 4 hours"

Minus: "Flight was late by 1 hr"

Plus: ". . ."
Minus: "It was our honeymoon, flight was nearly an hour late. When we asked the guy that was boarding us why the flight was not on time and very late he said ‘wheelchairs and stuff, you know the usual’ and laughed?! I have no idea why he would find incompetence or disabilities funny. The whole scenario was awful. Will not be flying with Ryanair again!"

Plus: "Nothing"
Minus: "Treatment!"

Plus: "There wasn't anything I enjoyed about this particular flight"
Minus: "It was too hot, 2 hours on tarmac before we finally took off. Saw passengers luggage sitting in the pouring rain with no cover over them. Water was 4 euro!"

Plus: "The crew were nice"
Minus: "Check in was a complete disaster. I only needed to check my suitcase as we had our boarding passes already. It was anarchy and we nearly missed our flight despite being there hours early purely because the check in procedure was so chaotic. Then to top it off, my bag was lost and I was given a stranger’s baggage tag. I don’t know how they will be able to trace my bag with this. It is currently missing in action. Great start to a long awaited holiday!"

Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"

Plus: "Nothing. They treat people like animals."
Minus: "The hidden fees, the service, the constant delays without reason or apologies, the filthy planes, just terrible overall. Will never fly with them again. Pay more and avoid this airline."

Plus: "Low(ish) cost, no fuss actually made about baggage despite ludicrous amount of e-mails and instructions"
Minus: "Non-frills seats and boarding starts fairly late and then is a bit cumbersome."

Plus: "The pilot on the plane at least attempted to explain and apologise. The only RyanAir staff member that seemed to have any slight sense of customer service at Stanstead."
Minus: "Everything. RyanAir Website and app weren’t working so couldn’t download boarding pass and had to queue to sort out. The operator then refused to check our bags into the hold and said we had to take them on plane. Complained as had liquids in case that we didn’t want to throw away and had to queue again for half an hour. The same operator then checked the bags in inexplicably without question - totally pointless waste of our time and theirs. Then we arrived at the gate just in time for it opening and was forced to queue for an hour as the plane was delayed without any explanation or apologies. Hope I am never unfortunate enough to travel with this airline again."

Plus: "Was on time and price"
Minus: "I did not like the comfort of the airplane, at least put usb to charge the phone"

Plus: "Fell asleep and was not woken up. Good flight"

Plus: "Planet landade i tid. Bra flygning för ett lågprisbolag"
Minus: "Stolarna funkade i två av tre timmar."

Plus: "Got to my destination eventually"
Minus: "Flight was delayed over an hour. No explanation or announcements. Everyone just stood and waited for allto board for an hour. They could have told us why we running late."

Plus: "Crew. 1 small and 1 cabin bag for free. Much better then Wizz air."
Minus: "I HATE RYAN AIRs CHAIRS! I always fall asleep when I fly and then I am falling forward. After 1 or 2 hours flight I end up with nack pain, back pain and a grumpy mode."

Plus: "Standard Ryan air. Cheap but professional"

Plus: "Excellent crew trying to polish a turd, and it was cheap"
Minus: "I'm waiting 40 years for my effing bag."

Plus: "Flight was quick and easy."
Minus: "Boarding process was a little slow."

Minus: "Plane late - no update. Had to get there 3 hrs early. Pfinding a way to print boarding passes inMorocco a pain. Not sure I will ever fly Ryanair again. Plus risk of flight being cancelled last minute!!!!!!"

Plus: "Nothing, taxi plane, expectations not high"
Minus: "Cramped seating, flight delay, time waiting at the boarding gate."

Plus: "Good landing and on time."
Minus: "Took my carry on bag and put I with the checked in bags without prior notice."

Minus: "Flyget var över 1 timme sent från Barcelona, informationen på flygplatsen var riktigt dålig. När vi sedan kom på flyget var utbudet i mat/snacksväg otroligt magert. Vi fick inte ens någon ordentlig ursäkt eller förklaring till förseningen."

Plus: "Besättning /flygvärdinnor var riktigt bra, trevliga och flexibla. Ryanair passar tiderna."
Minus: "Jag tycker att Ryanair borde bjuda på kaffe och liten bulle under tre timmars resa men mat skulle beställas ifall man vill ha. Stolarna är inte alls bekväma men man klarar sig på gränsen, att sitta tre timmar på de utan att ändra ställning /ergonomisk är inte bra för ryggen ."

Plus: "Paying for the extras to make my journey as better for me"
Minus: "Selling of the scratch cards and cabin crew asking everyone row by row for change for €20."

Plus: "Prive"
Minus: "All ok"

Läs mer om Ryanair
COVID-19 information

Säkerhetsåtgärder för flygbolag som flyger från Göteborg till Stockholm Skavsta

Flygbolag som flyger från Göteborg till Stockholm Skavsta har vidtagit ytterligare säkerhetsåtgärder och anpassat policys för att bättre tillgodose resenärernas behov. Policys varierar beroende på flygbolag.

Förhöjd sanitet

Daglig rengöring, installation av HEPA-filter i kabinen på flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Obligatorisk användning av mask

Krav på mask ombord, masker tillhandahålls på flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Sittplatser med social distansering

Ej bokningsbara mittensäten för flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Tester före flygresan

Tester för antikroppar, tester för symptom för flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Boka billiga flyg från Göteborg till Stockholm Skavsta

Nya flygerbjudanden för tur- & returresor

22/5
lör
1 stopp
Ryanair
18t 25m
GOT - NYO
2/6
ons
1 stopp
Ryanair
9t 40m
NYO - GOT
22/5
lör
2 stopp
Ryanair
30t 50m
GOT - NYO
2/6
ons
1 stopp
Ryanair
9t 40m
NYO - GOT

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

Nya flygerbjudanden för enkelresor

22/5
lör
1 stopp
Ryanair
18t 25m
GOT - NYO
22/5
lör
2 stopp
Ryanair
30t 50m
GOT - NYO
22/5
lör
3 stopp
Ryanair
24t 35m
GOT - NYO

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

-
1
  • Tur & retur
  • Enkelresa
  • Flera städer
  • Trip Builder
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
  • Flera
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass