Lågsäsong | januari |
---|---|
Högsäsong | juli |
Billigaste flyg | 466 kr |
Ta reda på vilka flygbolag som flyger direkt från Skellefteå flygplats till Stockholm Arlanda flygplats, vilka dagar de flyger och boka direktflyg.
Avgångar med direktflyg
måndag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
tisdag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
onsdag
Air France,KLM,LOT, + 1 till
Air France,KLM, + 2 till
1
torsdag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
fredag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
lördag
KLM,Air France,LOT, + 1 till
KLM,Air France, + 2 till
1
söndag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
Direkta returresor
måndag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
tisdag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
onsdag
Air France,KLM,LOT, + 1 till
Air France,KLM, + 2 till
1
torsdag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
fredag
Air France,KLM,Norwegian, + 1 till
Air France,KLM, + 2 till
1
lördag
Air France,KLM,Scandinavian Airlines
Air France,KLM, + 1 till
söndag
Air France,KLM,LOT, + 2 till
Air France,KLM, + 3 till
1
2
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Jag åt ingen mat och det fanns ingen underhållning, så jag vet inte om dessa.
Vi for tilldelade platser vid incheckning. Sen när vi ska boarda så blir det helt annorlunda. Vi for byta platser och den som tog emot oss var riktigt otrevlig. Otrevlig på högsta nivå. Sen fick vi byta gate efter boarding då det blivit fel 2 ggr. Aldrig mer Ryanair! Betala den lila summan extra och ta ett ordentligt bolag.
Jag beställde en Gin och tonic. Fick en burk. Utan is. Smakade mögel. Meddelade flygvärden direkt. Han sa ”I cant give you a refund, but I can change it for you”. Jag sa att jag ville ha ett glas vin istället. Han hämtade vin och ville ha betalt även för vinet. Dåligt
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt är försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske åka vidare nästan 150km med barn hem från flygplatsen.
Sämsta jävla service ever på planet. Spaniens svar på Adam Sandler var både otrevlig och sämst manliga flygvärdinna jag träffat. 1t ochv30 min för att få beställa nått att dricka. Sen att man sitter som packade sillar är väll det man får räkna med på Ryanair
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.