SFT - ARN

Hitta billiga flyg från Skellefteå till Stockholm

Sök igenom hundratals resesidor på en och samma gång efter flygerbjudanden till Stockholm. Lägg ihop ditt flyg + hotell för att göra besparingar!

SFT — ARN
20 aug — 27 aug1
Tur & retur
1 vuxen
Ekonomi
0 väskor
Från?
Till?
lör 20/8
lör 27/8

Bra att veta

Lågsäsong

mars

Högsäsong

augusti

Billigast flyg

31 kr

Genomsnittligt pris tur & retur

1 898 kr

Bra erbjudande tur- & returresa

302 kr

Bra erbjudande enkelresa

272 kr
De bästa tiderna att slippa trängsel med en genomsnittligt prisminskning på 32%.
De mest populära tiderna att flyga med en genomsnittlig prisökning på 27%.
Flyg från Skellefteå till Stockholm Arlanda
(snittpris de senaste 2 veckorna)
eller mindre
eller mindre

När man bör boka flyg från Skellefteå till Arlanda

Uppskattat pris returbiljett
Genomsnittspris per månad
Flygpriser när resedatum närmar sig

Bästa tipsen för att hitta ett billigt flyg

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade enkelflyg för denna rutt för 272 kr eller mindre och tur- och returresor för 302 kr eller mindre
  • Det billigaste flyget från Skellefteå till Stockholm ​​hittades i genomsnitt 81 dagar före avgång.
  • Boka minst 2 veckor före avgång för att få ett pris under medel.
  • Högsäsong anses vara juli, augusti och september. Den billigaste månaden att flyga är mars.
  • Morgonavgång är cirka 100% dyrare än kvällsflyg, i genomsnitt*.
*Genomsnitt av de lägsta priserna i KAYAK:s sökresultat för avgång inom de närmaste 30 dagarna

Vanliga frågor om att boka flyg från Skellefteå till Stockholm

Toppflygbolag som flyger från Skellefteå till Stockholm Arlanda

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK
7,6
Scandinavian AirlinesGenomsnittsbetyg baserat på 5591 recensioner
7,9Gå ombord
7,5Comfort
8,1Besättning
7,1Underhållning
7,0Mat
Flygbolagsomdömen

Inställt flyg och absolut ingen information även om jag hade Guldkort, mycket pinsam support när man ringde numret i appen, och flyger man fick va 2 timmar försenat

Läs mer om Scandinavian Airlines

Inställt flyg och absolut ingen information även om jag hade Guldkort, mycket pinsam support när man ringde numret i appen, och flyger man fick va 2 timmar försenat

Lite för varmt i flyget

Jätte bra flyg

Ingen åsikt om mat eller underhållning eftersom det inte fanns.

Allt fungerade som det skulle

Väldigt stel och tråkig vänthall. Väldigt trångt i planet men fin personal.

Väldigt trevlig flygpersonal.

Plus: "The plane was nice and comfortable. The flight was only about 40 minutes."
Minus: "Everything was fine. A very quick, easy flight at the end of a long day for me."
Plus: "No"
Minus: "Everything"
Minus: "The check in staff at the gate could have been more friendly and paid better attention to customer care. I was standing in front of the counter with a simple Question but had to wait 5 minutes before the two agents got done with their own personal chat and thought about attending to me."
Plus: "Yes"
Plus: "Very enjoyable great staff,"
Minus: "Lower prices"
Minus: "connection information very poor"
Plus: "Seating room, food, and service"
Minus: "Nothing"
Minus: "Outstanding service, comfort, food, entertainment options May have been best experience ever flying"
Minus: "Det fanns bara ett alternativ för måltiden (om man inte förbeställde). De tidigare gånger jag har åkt med SAS (dock från JFK) har det alltid varit två alternativ för måltid (kött eller vegetarisk) , utan att förbeställa. Denna gång var det bara kött så slutade med att jag bara åt potatismos."
Plus: "Quick efficient boarding."
Minus: "A typical SAS flight. Coffee and water for free, food expensive. Rather limited leg room. No entertainment and wifi for pay."
Minus: "För kallt i kabinen. Ingen andra måltid."
Minus: "From Helsinki to Stockholm I missed my flight because we boarded late. Once in Stockholm I had to take two different planes for my destination and in result loosing time"
Plus: "Bekväma stolar, mycket plats för SAS GO, god mat, trevlig personal"
Minus: "Sen omstigning och inte jätte mycket att välja mellan filmerna. De borde sätta fler arbetare vid passkontroll innan man stiger på plan från Sverige till USA. Majoriteten av passagerarna var sena till planet vilket resulterade till ett senare flygavgång, 1) för att de öppnade passkontrollen sent och 2) för att det var inte tillräckligt med arbetare för att checka passen."
Plus: "Trevlig personal"
Minus: "Sen avgång, små stolar,"
Plus: "Trevlig personal och smidig ombordstigning etc"
Minus: "Gammal underhållning som knappt gick att använda Gick inte ens att använda vanliga hörlurar"
Plus: "Ok flight"
Minus: "Över 1h sen. Laos vid incheckning. När man vet att man är sen, fler i personal. SAS måste jobba med Swedavia vid ankommande. Ramper, passkontrollen, bagage, etc. Är en del av hela resan. Inget fungerade, inte ens taxi."
Minus: "Typical mediocre SAS quality. No bagage drop facility in Dublin -> tedious check-in Disorganised boarding -> slow Arrival more than 1 hour behind schedule Bagage delivery in CPH after 45 min -> additional delay"
Plus: "Everything"
Minus: "Not a thing"
Plus: "Flight was on time. Bathrooms were clean."
Minus: "Dinner and breakfast were terrible, especially for a long transatlantic flight. Attendants were curt. Movie selection was subpar compared to other airlines on similar flights I’ve taken."
Plus: "Det mesta var bra trevlig personal, hyfsat med benplats i de nya kärnorna och frukosten var bra den med."
Minus: "Avsaknad av underhållning, inget av vikt dock."
Plus: "Trevlig crew på planet. Vi landade i tid"
Minus: "Trånga säten på SAS gamla plan."
Minus: "Placering av resesällskapet"
Plus: "Crew were very pleasant. Flight was smooth, even though did not leave on time & therefore arrived later."
Minus: "More selection of food, more variety of sandwiches and bread used."
Plus: "The travel magazine was excellent. Flight attendant wasn't rude, but I didn't find him friendly or welcoming. He gave tea/coffee and water to both of the men sitting with me but not me even though I asked for it. One of the men gave me his water and told the attendant I had asked for one."
Minus: "Försening 1,5 timme"
Plus: "No comment since very short flight."
Minus: "My husband was unable to check in on line. SAS when contacted by phone which was difficult to do because it is hard to locate their number had no explanation other than maybe due to security. We missed a tour due to the time spent (unsuccessfully) trying to solve this problem."
Plus: "on time polite staff comfortable flights with free coffee"
Minus: "charging for bags"
Plus: "The customer service was great & they attended to my son who has a disability & flying on his own. He arrived well & happy so we were pleased with the service."
Plus: "För många spanjorer"
Plus: "Personalen var väldigt trevlig och professionell som vanligt.boardingen gick bra ."
Minus: "Sätena och avsaknaden av både underhållning och vifi."
Plus: "The food and service were great!"
Plus: "Flight attendants were very nice. Seemed to have a nice amount of leg room."
Minus: "I didn't like that they tried to sell stuff on the plane."
Plus: "Lika trevlig personal som alltid"
Minus: "Deras wifi är helt obrukbart jag kunde inte ens ladda ner mina mail."
Plus: "The seat are different from any other airplane I've traveled with the way the recline make a tremendous difference in the comfort."
Plus: "The crew was fine. Got there on time."
Minus: "We arrived early to airport and we could not check in till 1hr before flight with the rest of the 200plus passengers. So waited in line with heavy bags just unnesccessary! Then get thru security and nowhere to sit for flight. But have shopping!!! Omg who needs to shop we want to sit and get food!!!! Not stand and fight to get food because your airline gives no snacks or drinks!! It's like entering prison for 2hrs"
Plus: "Direktflyg, trevlig besättning"
Minus: "Luktade illa från toaletterna. Stökiga barn som tyvärr sparkade in i stolsryggen (inte SAS fel men det bidrog till att den långa flygresan inte blev avkopplande) Minus att endast en dryck - ej alkohol - ingick under en 11-timmars flygresa"
Plus: "A female pilot! Nice crew. Clean bathroom."
Minus: "No complimentary peanuts or cookies! Paying for soda or juice. Very tight legroom. Window wouldn't close."
Plus: "I mean, it was how a flight should be, painless."
Plus: "Good flight attendants and a plus for the early arrival."
Minus: "The lack of lounge access at the airport in Rome (Fiumicino). Not receiving any food/snacks on a three hour flight is quite poor."
Plus: "I was able to keep window open for the whole trip. Few others kept the window shade up."
Minus: "Loud engine sounds. I wore ear plugs but they were not enough. Must invest in noise cancelling headphones if I fly with SAS again, apparently."
Plus: "The crew was lovely"
Minus: "No entertainment or any special difference between business and coach except you get a meal. Seats are the same as economy and the bathrooms are shared. Why bother paying extra?"
Plus: "Boarding was quick, the staff was friendly, the plane was clean."
Minus: "I was really cramped in my seat and was unimpressed with the food."
Plus: "plenty of space (very few passengers)"
Minus: "scary old plane and a (Estonian) crew with mediocre skills with the local language"

Fjhdg

Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair

Köpte till fast track vilket var kanon

Reduce the waiting hours please, this is sooooo annoying

Två timmar försenat flyg, besättningen var arga

pga av en av våra resenärer var under 17 kunde hon inte checka in via nätet och när vi kom till flygplatsen måste vi betala för att få boarding kort, dåligt!!! Mycket försenat flyg och en person vid gaten, dåligt !!!

I mean, it's a Ryanair flight, so you know what you're going to get: Ads during the flight for, I'm not even sure what, raffle tickets? Paid food and drink options. Basic seats that don't recline. But also, friendly staff and inexpensive fairs. I know the bargain I'm making with Ryanair and it works for me.

so happy

They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.

Be more flexible and resonable in these crazy pandemic times ... the only thing that matters to you is money money money ... so sad and pathetic

Crowded and slow and hot and uncomfortable. The Ryanair experience

Allt

Jag missade flygplanen fast jag hade 55 mint tills den flyger

Otroligt dålig flygbolag , dolda avgifter man var tvungen att betala på flygplatsen och väldigt osmidig ombordstigning. Rekommenderar verkligen inte ryanair

Minus: "Jag jar skrivit till er då delarcav min resa rill Madridcoch sedan resan från Berlin och hem till Stockholm inte gick. Men detcär ingen som komtaktat mig och jag har försökt på alla sätt att få pengarna tillbaka på den här resan då det var omöjligt att resa den här sträckan när de andra sträckorna försvunnit"
Plus: "I wasn't allowed to fly as the Scottish government said non essential travel wasn't allowed and I wasn't allowed the opportunity to get a voucher for my flight"
Minus: "Seeing as I wasn't allowed to fly l could have been offered a voucher or someone at Ryanair help could have answered my question about my flight"
Plus: "flight late so crew dismissive wanting to get people on board, during flight was ok"
Minus: "smile it helps"
Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"
Minus: "More comfortable seats"
Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"
Plus: "Great flight"
Minus: "Everything was great"
Plus: "Staff were kind entertaining and friendly"
Minus: "Boarding was a bit long"
Minus: "Not much was good about this flight. I had to pay an extra €55 because I couldn’t check in online 2 hours prior and had to do it at the airport. The flight itself was a sales pitch with every few moments the flight attendants offering things to sell. I’ll try not to take Ryanair again."
Plus: "nothing"
Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."
Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"
Plus: "Thank you"
Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."
Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"
Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."
Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"
Plus: "Food menu was great"
Minus: "Boarding slow, SO slow getting to the back of the plane with the food and drink trolley. Lots of out of control children."
Minus: "Boarding could have been quicker and better organised"
Plus: "flight efficient and smooth, thanks"
Minus: "My problem was not flight itself, but boarding from T2 in Charleroi (arrived too early and nearly no facility to eat and wait in a decenta way)."
Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."
Minus: "Extra costs involved at every step. Being herded together for boarding and being made to stand for what seemed like a very long time."
Minus: "They charged us an additional 55 Euro per person for a boarding pass even when we have checked in on-line the night before."
Plus: "I screwed up i booked the one-way tickets in reverse. Used my phone while on the Camino and did not see the mistake until after the 24 hour period. There were still seats available and they could have switched but no- they kept the fare, of course and said for and addl 500€ each we could correct our flight. Good Lord!"
Minus: "Their total inability to help and that they took our money for nothing in return. Customer service was basically that’s the rules, can’t help you out. We took Renfe train instead for a fraction of what they wanted and had a great trip."
Minus: "We are a family with a three year old and have been separated by the allocation system."
Plus: "Nothing."
Minus: "I had to pay for priority 2 bags only because I didn't want to check my small carry on - frustrating. I was told I needed a paper copy ticket, couldn't get one until exactly 2 hours before my flight according to the ticket agent. I waited patiently while many others checked in (later to see those same people on my flight who clearly checked in before the 2 hours), but then found out from a different ticket agent that I didn't need a paper copy ticket, so I waited there for no reason due to misinformation from your ticket agent. My flight was delayed twice, then they lined us up at the wrong gate. After scanning our tickets, the door wouldn't open to let us out to the airplane, then they lined us up outside the plane in freezing cold winds because they were still cleaning the plane-the guy was still taking the trash out. Where is the "priority" in that? I know I really only paid to not have to check my bag, but it's also called priority - not quite sure they understood that. Will probably never travel this airline again, too much hassle and frustration for such simple things."
Minus: "Flight was late by 1 hr"
Plus: "I initially liked the initial low fare rate."
Minus: "I didn't like the checkin process online and being charged the 55 pound fee for not checking in early. I was having problems accessing my account and requested my password to be changed in the morning several times, however, they did not send me the link for the password change, and therefore, I was not able to login to check in correctly."
Minus: "."
Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"
Minus: "Two hours delay"
Plus: "Planet landade i tid. Bra flygning för ett lågprisbolag"
Minus: "Stolarna funkade i två av tre timmar."
Plus: "Nothing at all, not now not ever, not with Ryanair"
Minus: "My flight was canceled and I had to book a different flight to Berlin. Ryanair will not compensate me for the additional costs that I have incurred. The airlines customer service is appalling at all levels - slow response, expensive phone lines, complicated websites to mislead you and incredibly rude staff. I would give them a worse rating if I could"
Plus: "Boarded from gate beside the executive lounge."
Plus: "Good flight, took off on time and landed early. Didn’t get a chance to try food or entertainment."
Plus: "Deboarding and never having to fly Ryanair again."
Minus: "Our inbound flight was cancelled. The outbound check-in agents we're rude. Forced to print our tix before arrival we "failed to read the fine print" that we were supposed to undergo a "visa check" before the gate. Whatever the heck that's about. First time requirement and totally obtuse. Gate agents did their best to humiliate. No inflight free services. Just be glad you aren't made to pay to pee (yet)."

Boka billiga flyg från Skellefteå till Stockholm

Nya flygerbjudanden för tur- & returresor

7/10fre
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
10/10mån
direktRyanair
1t 15mARN-SFT
167 kr
2/9fre
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
7/9ons
direktRyanair
1t 15mARN-SFT
272 kr
19/10ons
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
20/10tors
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-SFT
292 kr
23/9fre
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
26/9mån
direktFlera flygbolag
1t 15mARN-SFT
324 kr
23/9fre
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
25/9sön
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-SFT
355 kr
16/9fre
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
18/9sön
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-SFT
668 kr
3/11tors
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
4/11fre
direktFlera flygbolag
1t 15mARN-SFT
898 kr
5/10ons
direktFlera flygbolag
1t 10mSFT-ARN
9/10sön
direktFlera flygbolag
1t 10mARN-SFT
992 kr
10/9lör
direktScandinavian Airlines
1t 35mSFT-ARN
17/9lör
direktScandinavian Airlines
1t 35mARN-SFT
1 118 kr
15/9tors
direktScandinavian Airlines
1t 10mSFT-ARN
18/9sön
direktScandinavian Airlines
1t 10mARN-SFT
1 995 kr

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

Sök utifrån pris

Nya flygerbjudanden för enkelresor

24/8ons
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
31 kr
5/9mån
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
73 kr
23/9fre
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
84 kr
29/8mån
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
94 kr
31/8ons
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
104 kr
16/9fre
direktRyanair
1t 10mSFT-ARN
146 kr
3/12lör
direktScandinavian Airlines
1t 35mSFT-ARN
491 kr
27/8lör
direktScandinavian Airlines
1t 35mSFT-ARN
762 kr
6/9tis
direktScandinavian Airlines
1t 10mSFT-ARN
971 kr
8/9tors
direktScandinavian Airlines
1t 10mSFT-ARN
1 034 kr
6/9tis
direktScandinavian Airlines
1t 10mSFT-ARN
1 222 kr
30/8tis
direktScandinavian Airlines
1t 10mSFT-ARN
1 389 kr

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

Sök utifrån pris

Flyg Skellefteå - Stockholm

Avgång:

Skellefteå (SFT)Sverige

Resmål:

Stockholm (ARN)Sverige

Återresa offert:

Stockholm - Skellefteå

Bläddra igenom avreseorter:

Bläddra genom resmål:

167 kr