Ta reda pÄ vilka flygbolag som flyger direkt frÄn SkellefteÄ till Stockholm, vilka dagar de flyger och boka direktflyg.
AvgÄngar med direktflyg
mÄndag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
tisdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
onsdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
torsdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
fredag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
lördag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
söndag
Austrian Airlines,Lufthansa,SWISS, + 2 till
Austrian Airlines,Lufthansa, + 3 till
1
2
Direkta returresor
mÄndag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
tisdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
onsdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
torsdag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
fredag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
lördag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
söndag
Austrian Airlines,LOT,Lufthansa, + 3 till
Austrian Airlines,LOT, + 4 till
2
3
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Den timme försening i larnaca och hade en timme mellanlandning jag hann i sista minuten det var stressigt
Jag Ät ingen mat och det fanns ingen underhÄllning, sÄ jag vet inte om dessa.
Jag bestĂ€llde en Gin och tonic. Fick en burk. Utan is. Smakade mögel. Meddelade flygvĂ€rden direkt. Han sa âI cant give you a refund, but I can change it for youâ. Jag sa att jag ville ha ett glas vin istĂ€llet. Han hĂ€mtade vin och ville ha betalt Ă€ven för vinet. DĂ„ligt
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt Àr försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske Äka vidare nÀstan 150km med barn hem frÄn flygplatsen.
SÀmsta jÀvla service ever pÄ planet. Spaniens svar pÄ Adam Sandler var bÄde otrevlig och sÀmst manliga flygvÀrdinna jag trÀffat. 1t ochv30 min för att fÄ bestÀlla nÄtt att dricka. Sen att man sitter som packade sillar Àr vÀll det man fÄr rÀkna med pÄ Ryanair
Mat delas inte ut pÄ Ryanair sÄ det bör finnas ett alternativ för detta i frÄgestÀllningen. VÀrsta med ryanair Àr vÀl egentligen merkostnaderna som uppstÄr. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar nÄgon timme innan flyget. Alternativen jag har Àr att betala för tidig incheck och val av platser eller köra pÄ gratis incheck och fÄ slumpmÀssigt valda platser. Chanserna att jag fÄr sitta med mina smÄ pojkar Àr ganska slim. Att resa ensam Àr inga problem men med sÀllskap bör man vÀlja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30⏠each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120⏠extra! I wonŽt be flying with Ryan Air again.