Hitta billiga flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted

VST - STN

Hitta billiga flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted

Tur & retur
Ekonomi
Stockholm (VST)
London-Stansted
tors 22/10
tors 29/10
Alla månader
Jämför KAYAK med |
Sök igenom hundratals resesajter på ett par sekunder efter erbjudanden på flyg till London-Stansted

Bra att veta

Lågsäsong

januari De bästa tiderna att slippa trängsel med en genomsnittligt prisminskning på 64%.

Högsäsong

juni De mest populära tiderna att flyga med en genomsnittlig prisökning på 36%.

Genomsnittspris för en tur- & returresa.

905 kr (snittpris de senaste 2 veckorna)

Bra erbjudande för en tur- & returresa.

75 kr eller mindre

När är det bäst att boka flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Uppskattat pris returbiljett
Genomsnittspris per månad
Flygpriser när resedatum närmar sig
-1 dag
-2 dagar

Bästa tipsen för att hitta ett billigt flyg

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade flyg på denna rutt för 465 kr eller mindre.
  • Det billigaste flyget från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted ​​hittades i genomsnitt 58 dagar före avgång.
  • Boka minst 4 veckor före avgång för att få ett pris under medel.
  • Högsäsong anses vara maj, juni och juli. Den billigaste månaden att flyga är januari.
  • Morgonavgång är cirka 71% billigare än kvällsflyg, i genomsnitt*.
*Genomsnitt av de lägsta priserna i KAYAK:s sökresultat för avgång inom de närmaste 30 dagarna

Vanliga frågor om att boka flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted

Hur lång tid tar ett flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Hur många flyg finns det mellan Stockholm Västerås/Hässlö och London-Stansted?

Vilka flygbolag erbjuder de billigaste flygen från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Vilka flygbolag flyger oftast mellan Stockholm Västerås/Hässlö och London-Stansted?

Vad är den billigaste veckodagen att flyga från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Hur hittar KAYAK så låga priser för flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Hur hjälper KAYAKs prognos av flygpriser, Prisprognos, mig att välja rätt tid att köpa min flygbiljett från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Vad är KAYAK Mix-alternativet för flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Vad innebär KAYAKs funktion "flexibla datum" och varför kan detta hjälpa mig när jag söker efter ett flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted?

Toppflygbolag som flyger från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK

6,2
Ryanair
Genomsnittsbetyg baserat på 18 012 recensioner
6,4
Gå ombord
6,1
Comfort
7,2
Besättning
5,2
Underhållning
5,5
Mat
Flygbolagsomdömen

Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"

Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"

Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."

Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"

Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."

Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"

Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."

Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"

Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."

Minus: "Flight was late by 1 hr"

Minus: "Delayed as usual .. badly managed and only took as the holiday we organised only picked up from that airport. Deeply un necessary"

Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"

Plus: "Crew was nice"
Minus: "Baggage policy is very unclear. Boarding procedures are slow and inefficient. Seats are uncomfortable. Air didn't function and the flight was very hot."

Plus: "Adequate leg room"
Minus: "Rough landing"

Plus: "Crew was friendly and the boarding process was relatively smooth."
Minus: "The A/C made the cabin so cold that I am still shivering nearly two hours after landing. The cabin was cramped and uncomfortable, but I have experienced less comfortable seats on other budget airlines."

Plus: "the plane was really nice and smooth flight"
Minus: "seat didnt lean back and nothing to read or watch."

Plus: "This was the worst boarding process we’ve ever experienced. It wouldn’t take much effort or common sense to bring some order to it. Ridiculous!! Also, as others have said, they really get you on the baggage fees, and push you by email to check in early and charge you for it. We waited until a few days prior to check in for free, but then we were unable to sit together... We did arrive on time and the flight went very smoothly."

Plus: "Nothing"
Minus: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"

Plus: "Seats have plenty of legroom and flight was good."
Minus: "Boarding slow and in the rain to get on board. Attendants spoke too quickly."

Plus: "Very little"
Minus: "I tried to check in on line but their website had major issues. When I arrived at the airport, Ryanair hit me with a 40 Euro surcharge for not checking in on line. Worst airline I have ever experienced in my 40 years of airline travel."

Plus: "Bordeaux terminal is horrible, not enough seats. Rough landing. No ground staff at stanstead. Massive passport queues. All round horrible experience."

Plus: "I couldn’t confirm my flight because I never received an appropriate code to verify my trip. The codes I entered were ineffective. I read I could confirm it upon arrival and after bringing my receipt to the customer service desk, they claimed my flight was not confirmed and I need to pay $40 in Euros. I feel deceived and lied to."
Minus: "I didn’t like concern for customer care and placing blame on travel agency instead of taking responsibility. I had a receipt and someone accepted my money. My contract for a flight was made the moment my money was received!"

Minus: "The service overall"

Plus: "Friendly crew. And that is it. The plane was poorly constructed inside but managed to land without falling apart. I prefer not to fly Ryan again."
Minus: "They seated us apart because we wouldn’t pay extra. Seats are cheap, uncomfortable, and don’t recline. Baggage policies were ridiculous but weren’t enforced. Very little legroom. We had to walk up the stairs and down on arrival. Apparently a proper gate costs extra."

Minus: "Two hours delayed"

Plus: "Cheap"
Minus: "Flight was late. They announced that it was time to start boarding so we left our seating area in the airport just to go stand around for a half hour. Then they scanned our passes and made us stand outside in the windy cold for another 15 minutes. They should’ve let us stay where we were until the plane was actually ready."

Plus: "Spacious seats with leg room"
Minus: "Too much talking over intercom"

Minus: "All flights were cancelled no refund. Ryanair rebooked me without letting me know, and then told me at the airport they could not check me in."

Plus: "Crew: cheerful, kind Smooth flight"
Minus: "Very crowded conditions at the gate and on board"

Minus: "Having chosen a seat in the emergency exit row, was told that I couldn't use my jacket to cover myself while I slept; I either had to wear it or store it in the overhead locker. I understand that this row needs to be kept clear in case of emergency (as the name indeed suggests), but I don't see much difference between wearing the coat and using it to cover myself. Worse than that though was the way the stewardess communicated this to me with a cold stare. I'm waiting for the day I can write a positive review of a Ryanair flight."

Plus: "Got from point A to point B without any hassle. I passed out as soon as I got on the plane and there was nothing that kept me from sleeping."
Minus: "Boarding seemed a bit tedious and there was a lot of unnecessary standing around."

Plus: "Planet landade i tid. Bra flygning för ett lågprisbolag"
Minus: "Stolarna funkade i två av tre timmar."

Minus: "Delayed take off 20 minutes late from Cork, now at STN, we stuck on the plane because the ladder and stairs to get off the plane are not ready?????? Do we blame Ryanair???? Second time I have had this excuse while flying with them!!!! Maybe this is what you get when you fly with an airline who cut corners and costs?????"

Minus: "Flyget var över 1 timme sent från Barcelona, informationen på flygplatsen var riktigt dålig. När vi sedan kom på flyget var utbudet i mat/snacksväg otroligt magert. Vi fick inte ens någon ordentlig ursäkt eller förklaring till förseningen."

Plus: "Besättning /flygvärdinnor var riktigt bra, trevliga och flexibla. Ryanair passar tiderna."
Minus: "Jag tycker att Ryanair borde bjuda på kaffe och liten bulle under tre timmars resa men mat skulle beställas ifall man vill ha. Stolarna är inte alls bekväma men man klarar sig på gränsen, att sitta tre timmar på de utan att ändra ställning /ergonomisk är inte bra för ryggen ."

Plus: "Flights were ok. No real complaint."
Minus: "Stanstead is awful. Not enough Ryanair staff on bag drop. Rude staff at disorganized we bring check. Biggest shopping mall compulsory march i have seen anywhere. Terrible. Walkways to gates are too narrow. Felt like a cattle market."

Minus: "Ogillar starkt hur bolaget metodiskt sprider ut familjen under alla flygresor i förhoppning att kunna mjölka mer pengar för platsbokning"

Minus: "You don't take US credit cards!"

Plus: "So quick and easy"
Minus: "Shortage of seating in boarding area."

Plus: "NOTHING. I haven't had a worse airport/airline experience. I would NEVER fly this airline again. No matter the cost. HORRIBLE I felt taken advantage of and swindled. Not to mention incredibly uncomfortable."
Minus: "EVERYTHING. Ryanair is hands down the most horrendous airline I've encountered. What a joke. I can't believe they're in business."

Plus: "Staff were friendly"
Minus: "Huge delay of 9.5 hrs No indication of issues Bought a priority boarding ticket but no queue for it Seats as uncomfortable as always"

Plus: "Crew's attention. Flight's punctuality and price."
Minus: "No entertainment on board."

Minus: "An hour late"

Minus: "The process of checking in online was very misleading. While checking in online, their website continuously glitched. It would jump back a page, add products that I did not want (such as early boarding) without me selecting those products, etc. Finally after quite some time, I was able to check out only with the products I actually wanted (luggage fees). I received a confirmation email, and therefore I assumed we were good to go. We arrived at the airport to find out according to the staff we had only partially checked in. They could see that we started the process but since we apparently did not fully check in, we were charged £90 (45 per person) to check in at the airport. When I emailed Ryanair customer service and explained the entire situation, they absolutely could not have cared less. As a seasoned traveler, this one really takes the cake for poor customer service. Absolutely the worst experience that I've had with an airline. I will never fly with them again."

Plus: "Cheap as chips flight, lovely crew, captain speaking appreciated (had flown Vueling a couple of weeks before and they had none of this except the cheapish flight). Stansted airport nice. Time of day of flight S on offer good for me."
Minus: "Add-on costs...though still added to a little less than alternative."

Plus: "Availability to change seat if one is open"
Minus: "No leg room"

Minus: "I was charged 30 pounds to print my tickets even though i had checked in ahead of time. I was never notified about this prior to arriving at the desk."

Plus: "Disgusting service from the staff whom were rude, short and unprofessional. Not only was the flight delayed but there was no announcement regarding the flight delay how much time we had to wait on the tarmac."
Minus: "The staff, the delay, the lack of information and more delays"

Plus: "Priority boarding and friendly courteous staff"
Minus: "Lack of complimentary refreshment. Xould offer free cup aof tea and coffee without destroying profits. Giving a cup of tea might well encourage the passenger to buy food to accompany it"

Läs mer om Ryanair

Boka billiga flyg från Stockholm Västerås/Hässlö till London-Stansted

Nya flygerbjudanden för tur- & returresor

20/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
27/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
6/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
9/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
20/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
27/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
6/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
9/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
21/12
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
28/12
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
2/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
9/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
21/12
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
28/12
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
STN - VST
26/10
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
28/10
ons
1 stopp
Ryanair
12t 00m
STN - VST
Visa fler resultat

Nya flygerbjudanden för enkelresor

6/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
6/11
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
9/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
16/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
16/11
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
21/12
mån
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
1/11
sön
1 stopp
Ryanair
12t 45m
VST - STN
1/11
sön
1 stopp
Ryanair
12t 45m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
1/11
sön
1 stopp
Ryanair
12t 45m
VST - STN
28/10
ons
1 stopp
Ryanair
18t 05m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
28/10
ons
1 stopp
Ryanair
18t 05m
VST - STN
28/10
ons
2 stopp
Ryanair
39t 00m
VST - STN
28/10
ons
2 stopp
Ryanair
39t 00m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
30/10
fre
direkt
Ryanair
2t 15m
VST - STN
28/10
ons
3 stopp
Ryanair
35t 55m
VST - STN
Visa fler resultat
*
Priserna som visas är per person och är för e–biljetter inklusive skatter & avgifter i SEK.

Vi gör vad vi kan för att få rätt priser, men vi kan inte garantera priserna.

Det här är varför:

Vi är inte själva återförsäljaren.
KAYAK sätter inte priserna så det är omöjligt för oss att garantera något som andra bolag säljer.

Vi samlar en massa data åt dig
Vår tjänst hjälper dig att på ett snabbt och enkelt sätt jämföra resultaten från hundratals resesajter på ett par sekunder. I denna mening är KAYAK en sökmotor och vi kan inte garantera priserna vi hittar.

Varför stämmer inte priserna alla gånger?
Priserna på flygstolar, hotellrum och hyrbilar ändras kontinuerligt. Det kan också hända att andra försöker köpa samma sak som du, samtidigt som du. Som ett resultat av detta kan du märka att vissa priser inte längre är tillgänliga.

Har du fler frågor eller vill du berätta om ett dåligt pris
Skicka oss ett så återkommer någon av våra medarbetare till dig omgående.

^
Priserna som visas inkluderar alla skatter och avgifter, gäller ekonomiklass och hittades av leverantören de senaste 72 timmarna. Antal platser är begränsat och det är möjligt att de inte är tillgängliga för alla avgångar eller datum. Priser kan ändras och det är möjligt att de inte är tillgängliga för alla avgångar eller för alla datum. Vissa flygbolag tar ut avgifter för extra incheckade väskor. Vänligen läs mer på flygbolagens sajter.
-
1
  • Tur & retur
  • Enkelresa
  • Flera städer
  • Trip Builder
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
  • Flera
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass