Minus: "Sent flyg, sen fastnade vi även på avstigningsbanan för mer än 30 minuter. Besättningen försökte inte ens erbjuda något att kompensera med och jag fick fråga efter snacks och hörlurar (som ska vara kostnadsfritt). Besviken på hur de kunde gottgöra sina kunder när flyget blir 2h sen."
Plus: "I liked the airplane, , service, food, JFK and the airtrain!"
Minus: "We were delayed 2,5 hours and of course that is not fun!"
Landning i Cebu istället för Manila, två timmars väntan där, sen tillbaka till Manila. Fem timmar sen ankomst.
Minus: "Incheckningen var långsam och kaosartat och markpersonalen var inte kul vid ombordstigning men det är ju inte KMLs fel"
Plus: "Nothing special, neither good nor bad."
Minus: "Despite not being cheap food/water only available for purchase."
Plus: "Inget speciellt positivt att anmärka"
Minus: "Att trots att dom visste exakt vems bagage som saknades så kunde ingen informera om detta förrän bagagebandet stängdes 30 minuter efter ankomst. Att KLM hade skickat ett mail till mig med informationen var ju en uppsida, men på ryska och 16 minuter efter ankomst."
Minus: "Det var trångt där jag satt. Allt annat än snacks kostar extra. Det var strömavbrott i en datorhall som gjorde att samtliga flyg på JFK inte kunde starta eller landa. Strömavbrottet skapade problem på närliggande flygplatser med och drabbade stora delar av östkusten. Under all kritik att ett strömavbrott kan skapa så stora problem."
Minus: "Vi sitter i planer och ser våra väskor på en vagn, redo att lastas. Helt plötsligt så kör de iväg vagnen, vi ser att de kör mot terminalen. När vi frågar personalen vad som händer så säger de att väskorna skall lastas framtill i planet. DE LJUGER!! planet stänger dörrarna, vi startar och flyger. När vi landar så berättar de att bagaget inte kom med. utan väskor så åker vår grupp till hotellet. Det hemska var att besättningen ljög istället för att berätta och informera på ett bra sätt. Väskorna kördes ut och kom efter midnatt."
Otroligt långsam personal vid matserveringen. När de äntligen kom till oss fanns det nästan ingen mat att köpa.
Planet var 40 min försenat till Rom vilken gjorde att vi kom för sent från Rom till Frankfurt och anade redan här oro över att missa flighten till Gbg. Detta gjorde vi sedan och just i Frankfurt sköttes inte detta snygga. Flera resenärer som missade transfer och mycket svårt att finna Service desk som skulle hjälpa oss med övernattning. Kvinnan sedan som hjälpte oss var riktigt otrevlig och och fanns ingen äödmjukhet alls. Katastrof.
Plus: "Bra anslutning"
Minus: "Försrnad start från Arlanda gjorde att man knappt han med nästa flyg. Det som inte funkar då är att bagaget kom inte med andra flyg. Sitter man här i Prague utan ombyte och vinterjacka som checkades in med väskan eftersom man blev ombed at på grund av fullsatt plan checka in sitt handbagage vid gaten innan man skulle kliva ombord. Ingen direkt ursäkt och inte det minsta fundering om att erbjudas möjlighet att anskaffa någon vinter jacka. Inte bra."
Minus: "Flyg stå still gör an och half timma I Frankfurt"
Plus: "The Asian man speaking English (had a badge with the Korean flag as well as the one representing Hong Hong - HE is First Class!!!"
Minus: "The passengers from China behaving like animals"
Plus: "Bra personal , bra boarding"
Minus: "Inget Wifi på planet, Maten var lite väl enkel för BusinessClass samma säten som i monkeyclass"