Hitta billiga flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted

NYO - STN

Hitta billiga flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted

Tur & retur
Ekonomi
Stockholm (NYO)
London-Stansted
tis 19/1
tis 26/1
Alla månader
Jämför KAYAK med |
Sök igenom hundratals resesajter på ett par sekunder efter erbjudanden på flyg till London-Stansted

Bra att veta

Lågsäsong

november De bästa tiderna att slippa trängsel med en genomsnittligt prisminskning på 32%.

Högsäsong

december De mest populära tiderna att flyga med en genomsnittlig prisökning på 35%.

Genomsnittligt pris tur & retur

703 kr (snittpris de senaste 2 veckorna)

Bra erbjudande tur- & returresa

40 kr eller mindre

Bra erbjudande enkelresa

25 kr eller mindre

När är det bäst att boka flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Uppskattat pris returbiljett
Genomsnittspris per månad
Flygpriser när resedatum närmar sig
-1 dag
-2 dagar

Bästa tipsen för att hitta ett billigt flyg

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade enkelflyg för denna rutt för 207 kr eller mindre och tur- och returresor för 333 kr eller mindre
  • Det billigaste flyget från Stockholm Skavsta till London-Stansted ​​hittades i genomsnitt 43 dagar före avgång.
  • Boka minst 4 veckor före avgång för att få ett pris under medel.
  • Högsäsong anses vara november, december och januari. Den billigaste månaden att flyga är november.
  • Morgonavgång är cirka 74% billigare än kvällsflyg, i genomsnitt*.
*Genomsnitt av de lägsta priserna i KAYAK:s sökresultat för avgång inom de närmaste 30 dagarna

Vanliga frågor om att boka flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted

Hur lång tid tar ett flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Vilka flygbolag erbjuder de billigaste flygen från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Vad är den billigaste veckodagen att flyga från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Hur hittar KAYAK så låga priser för flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Hur hjälper KAYAKs prognos av flygpriser, Prisprognos, mig att välja rätt tid att köpa min flygbiljett från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Vad är KAYAK Mix-alternativet för flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Vad innebär KAYAKs funktion "flexibla datum" och varför kan detta hjälpa mig när jag söker efter ett flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted?

Toppflygbolag som flyger från Stockholm Skavsta till London-Stansted

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK

6,2
Ryanair
Genomsnittsbetyg baserat på 18 039 recensioner
6,4
Gå ombord
6,1
Comfort
7,2
Besättning
5,2
Underhållning
5,5
Mat
Flygbolagsomdömen

Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"

Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"

Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."

Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"

Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."

Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"

Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."

Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"

Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."

Minus: "Flight was late by 1 hr"

Minus: "Delayed as usual .. badly managed and only took as the holiday we organised only picked up from that airport. Deeply un necessary"

Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"

Plus: "Airport was convenient for our visit"
Minus: "Flight was delayed and uncomfortable"

Plus: "Planet landade i tid. Bra flygning för ett lågprisbolag"
Minus: "Stolarna funkade i två av tre timmar."

Minus: "Flyget var över 1 timme sent från Barcelona, informationen på flygplatsen var riktigt dålig. När vi sedan kom på flyget var utbudet i mat/snacksväg otroligt magert. Vi fick inte ens någon ordentlig ursäkt eller förklaring till förseningen."

Plus: "Besättning /flygvärdinnor var riktigt bra, trevliga och flexibla. Ryanair passar tiderna."
Minus: "Jag tycker att Ryanair borde bjuda på kaffe och liten bulle under tre timmars resa men mat skulle beställas ifall man vill ha. Stolarna är inte alls bekväma men man klarar sig på gränsen, att sitta tre timmar på de utan att ändra ställning /ergonomisk är inte bra för ryggen ."

Plus: "Crew was nice"
Minus: "Super delayed, made me Miss my train connection"

Minus: "I really didn't appreciate the long lines to get our visas checked, the disorganised boarding, our flight being 30 minutes late, and getting nickel-and-dimed to death with every little thing. I had to print my boarding pass or face a 50€/£ fee, but I couldn't print one for my return flight because it was more than 48 hrs prior unless I reserved seats so I paid money to avoid paying a made up fee. The money you think you save on Ryanair isn't worth the hassel. Never again."

Plus: "Flights were ok. No real complaint."
Minus: "Stanstead is awful. Not enough Ryanair staff on bag drop. Rude staff at disorganized we bring check. Biggest shopping mall compulsory march i have seen anywhere. Terrible. Walkways to gates are too narrow. Felt like a cattle market."

Plus: "The sky"
Minus: "No entertainment, no food nor beverages, baggages were checked below deck without our approval because the cabin storage was "full"."

Plus: "Notihng"
Minus: "Nothing"

Minus: "The delay of the flight"

Plus: "Price"
Minus: "Poor customer service specially in Berlin"

Minus: "Make sure to all you need to do is the bag drop at checkin. The lines to see an agent are horrendous."

Plus: "The price is really the only positive thing I can say about this particular flight."
Minus: "The seats were tight and dirty. There was no entertainment what so ever. None of the refreshments were complimentary including tea and coffee. The crew did not create an atmosphere of hospitality (lots of audible gossip in the back of the plane). Finally, and this may have not been avoidable, but the landing was so hard that many of the passengers, including myself, experienced neck and back pain afterwards."

Plus: "The on time flight"
Minus: "The kids kicking my seat from behind"

Minus: "Flight delayed. Missed my national express coach boarding time."

Plus: "The Athens airport gave us meal vouchers (not Ryanair)"
Minus: "The flight left 4 hours late with no explanations."

Plus: "It's an affordable way to move around Europe."
Minus: "Getting to and from the airports is more expensive than the flight itself. Every ten minutes on the flight, the flight attendants come on the speaker trying to sell something else. Not luxurious flying experience but you get what you pay for."

Plus: "Okay"
Minus: "Crew was clueless on the return flight! Food service was exceptionally slow and we waited for some food for the kids for an hour. There is no control over alcohol that people can buy and one group became very noisy and disruptive."

Plus: "Smooth flight"
Minus: "The Landing, the Crew,the priority boarding does not look like priority boarding"

Minus: "Ogillar starkt hur bolaget metodiskt sprider ut familjen under alla flygresor i förhoppning att kunna mjölka mer pengar för platsbokning"

Plus: "Actual flight was fine once we took off."
Minus: "Flight was delayed 2 hours. Clearing border control prior to lining up at gate is chaotic."

Minus: "An hour late"

Minus: "The process of checking in online was very misleading. While checking in online, their website continuously glitched. It would jump back a page, add products that I did not want (such as early boarding) without me selecting those products, etc. Finally after quite some time, I was able to check out only with the products I actually wanted (luggage fees). I received a confirmation email, and therefore I assumed we were good to go. We arrived at the airport to find out according to the staff we had only partially checked in. They could see that we started the process but since we apparently did not fully check in, we were charged £90 (45 per person) to check in at the airport. When I emailed Ryanair customer service and explained the entire situation, they absolutely could not have cared less. As a seasoned traveler, this one really takes the cake for poor customer service. Absolutely the worst experience that I've had with an airline. I will never fly with them again."

Minus: "Extremely rude and condescending customer service—flight attendendants included. Extremely uncomfortable and small seats. Extremely unqualified pilots. 0/10 will never ride again."

Plus: "Good aspect of flight: was inexpensive."
Minus: "This is my first flight on Ryanair. The seats are uncomfortable, stuck straight upright and cannot be reclined. Very jammed together seating. The low cost encourages family flying, so there is much more than the usual amount of howling babies--in particular, one directly behind us who howled like a banshee for about a third of the 2 1/2 hour flight. The charge to check a bag was quite high. I was on Ryanair because we were flying with relatives who already had booked this flight. In future I will avoid Ryanair. I'm willing to pay for a modicum of comfort."

Minus: "7 hour delay"

Minus: "Delayed on both sides. Boarding process started too late and was extremely inefficient. Roof was leaking during the flight."

Plus: "not crashing"
Minus: "being treated like a dispensable inconvenience at every turn"

Plus: "Nothing. It was all mediocre."
Minus: "You need to serve food or at least water. Airplanes are very dry. It makes you seem like a rip off."

Minus: "Eftersom de går ut med att bara de första 90 personerna är garanterade att ha med sitt handbagage blir det otroligt stressigt att försöka hinna före alla andra. Förstår inte hur de kan göra så!"

Plus: "Nothing"
Minus: "5 hour delay No communication from staff No announcement Staff risky rude and didn't care Staff extremely unhelpful"

Plus: "Cheap, efficient, works!"
Minus: "Customer service is just bad. We had to self check in and self drop bag. We intentionally went to a lady to help us she said "this is self check in and you have to do it alone", in the process we had a mistake so she asked "why did you do that, the machine told you not to" - that's exactly how you should NOT treat your customers. We thought our luggage will not arrive - and she was rude and stressing us out. 0/10 for her"

Minus: "I tried to check in on line but because of their website was unable to. So we were charged 45 euro each for a boarding pass. That is unacceptable. I would not recommend this airline."

Plus: "The flight got us there without any comforts. The on boarding was chaotic and unorganized, the seats lack ant adjustability and there was no little basket on the back of the seats in front of us. But, we departed on time, the rise was smothe and we got to or destination a little early."
Minus: "The on boarding was chaotic and unorganized, the seats lack ant adjustability and there was no little basket on the back of the seats in front of us. The booking has a lot of hidden fees that are tedious to remove."

Minus: "Ryanairs policy of checking in online or paying a 45 euro fee is ridiculous. I've never heard of an airline charging people as they check in at the airport. On top of that, they make it so you can't even check in online within 2 hours of the flight so you're forced to pay when you get there. It's a sneaky crooked system Ryanair has in place. I'm incredibly dissatisfied with my treatment from Ryanair and I will never be flying with them again."

Minus: "The line for security was an hour (really), and the line to get your passport stamped was another hour. The passport line is for them to let you *leave* the country. Worst lines I've seen in years. There's no reason for it, apparently they are just horrendously understaffed and everyone knows about it."

Minus: "Plane was half hour late and they refused to post that it was delayed. We landed 30 min late. We also SLAMMED into the Tarmac, felt very close to a crash landing. It was a scary. I have never had such a violent landing. Couldn't have been good for the plane. All the passengers were clearly worried. Not the way you want to stay a trip. Not comfortable w this trip, probably wouldn't recommend Ryan. It also feels like your on a subway car in the sky."

Läs mer om Ryanair

Boka billiga flyg från Stockholm Skavsta till London-Stansted

Nya flygerbjudanden för tur- & returresor

1/7
tors
1 stopp
Ryanair
9t 45m
NYO - STN
8/7
tors
1 stopp
Ryanair
5t 30m
STN - NYO
12/7
mån
1 stopp
Flera flygbolag
6t 35m
NYO - STN
18/7
sön
1 stopp
Flera flygbolag
6t 05m
STN - NYO
1/7
tors
1 stopp
Ryanair
9t 45m
NYO - STN
8/7
tors
2 stopp
Ryanair
22t 35m
STN - NYO
19/2
fre
2 stopp
Flera flygbolag
19t 45m
NYO - STN
26/2
fre
1 stopp
Flera flygbolag
11t 45m
STN - NYO
12/2
fre
2 stopp
Flera flygbolag
8t 45m
NYO - STN
19/2
fre
1 stopp
Flera flygbolag
11t 45m
STN - NYO
19/2
fre
2 stopp
Ryanair
19t 45m
NYO - STN
26/2
fre
2 stopp
Ryanair
25t 35m
STN - NYO
Visa fler resultat

Nya flygerbjudanden för enkelresor

20/3
lör
1 stopp
Flera flygbolag
14t 10m
NYO - STN
12/2
fre
2 stopp
Ryanair
24t 45m
NYO - STN
12/2
fre
1 stopp
Flera flygbolag
18t 40m
NYO - STN
23/1
lör
3 stopp
Ryanair
45t 00m
NYO - STN
25/1
mån
3 stopp
Flera flygbolag
51t 25m
NYO - STN
25/1
mån
3 stopp
Flera flygbolag
51t 25m
NYO - STN
25/1
mån
3 stopp
Flera flygbolag
51t 25m
NYO - STN
1/2
mån
3 stopp
Flera flygbolag
24t 50m
NYO - STN
23/1
lör
1 stopp
Ryanair
25t 35m
NYO - STN
20/3
lör
2 stopp
Flera flygbolag
14t 35m
NYO - STN
12/2
fre
3 stopp
Flera flygbolag
35t 25m
NYO - STN
1/2
mån
3 stopp
Flera flygbolag
16t 30m
NYO - STN
Visa fler resultat
-
1
  • Tur & retur
  • Enkelresa
  • Flera städer
  • Trip Builder
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
  • Flera
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass