Hitta billiga flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

NYO - ZAD

Hitta billiga flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Sök igenom hundratals resesidor på en och samma gång efter flygerbjudanden till Zadar. Lägg ihop ditt flyg + hotell för att göra besparingar!

Tur & retur
Ekonomi
Stockholm (NYO)
Zadar
fre 22/10
fre 29/10
Alla månader
Jämför KAYAK med |
Inkluderar hotell

Bra att veta

Bra erbjudande tur- & returresa

218 kreller mindre

Bra erbjudande enkelresa

286 kreller mindre

När är det bäst att boka flyg från Stockholm Skavsta till Zadar?

Uppskattat pris returbiljett
Flygpriser när resedatum närmar sig

Bästa tipsen för att hitta ett billigt flyg

  • Letar du efter ett billigt flyg? 25 % av våra användare hittade enkelflyg för denna rutt för 286 kr eller mindre och tur- och returresor för 218 kr eller mindre
  • Det billigaste flyget från Stockholm Skavsta till Zadar ​​hittades i genomsnitt 17 dagar före avgång.
  • Boka minst 1 vecka före avgång för att få ett pris under medel.
  • Morgonavgång är cirka 60% dyrare än kvällsflyg, i genomsnitt*.
*Genomsnitt av de lägsta priserna i KAYAK:s sökresultat för avgång inom de närmaste 30 dagarna

Vanliga frågor om att boka flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Hur hittar KAYAK så låga priser för flyg från Stockholm Skavsta till Zadar?

Hur hjälper KAYAKs prognos av flygpriser, Prisprognos, mig att välja rätt tid att köpa min flygbiljett från Stockholm Skavsta till Zadar?

Vad är KAYAK Mix-alternativet för flyg från Stockholm Skavsta till Zadar?

Vad innebär KAYAKs funktion "flexibla datum" och varför kan detta hjälpa mig när jag söker efter ett flyg från Stockholm Skavsta till Zadar?

Toppflygbolag som flyger från Stockholm Skavsta till Zadar

Betyg baserat på kundrecensioner från KAYAK

6,2
Ryanair
Genomsnittsbetyg baserat på 18 250 recensioner
6,4
Gå ombord
6,1
Comfort
7,2
Besättning
5,2
Underhållning
5,5
Mat
Flygbolagsomdömen

Minus: "Jag jar skrivit till er då delarcav min resa rill Madridcoch sedan resan från Berlin och hem till Stockholm inte gick. Men detcär ingen som komtaktat mig och jag har försökt på alla sätt att få pengarna tillbaka på den här resan då det var omöjligt att resa den här sträckan när de andra sträckorna försvunnit"

Minus: "Cheap and cheerful!"

Plus: "Duktig besättning"
Minus: "Allt"

Plus: "Personalen var mycket trevliga och snälla"

Plus: "On time. Fast boarding."
Minus: "Eveything was making cracking noise.. walls, chairs, windows, floor etc.. and we flew in to a thunderstorm that could have been avoided if we took a slower root.. but they rather risk ut than being a little bit late... The windows were white and grey sue to the rainy clouds and then super brigth as lightnings struck.. the plane was shaking like crazy..."

Minus: "Entertainment online"

Minus: "They should have entertainment online at least by the app"

Plus: "Priset på biljetten"
Minus: "Jag har säkert flygit med Ryanair 75-100 ggr. Priority boarding... de har aldrig någonsin lyckats att hantera det på ett bra sätt. Sorgligt."

Minus: "Kommentar: åt ingen mat - underhållning"

Plus: "No frills, but for a quick trip it was excellent. Lots of leg room"

Minus: "Planet var försenat på Malta och ingen information gick ut så vi stod i kö i en och en halv timme utan att få veta vad som var problemet. Avgåendetavlan visade hela tiden "on time" men ingen förklaring till varför vi inte fick gå ombord. Flygvärdinnorna på planet var trevliga men man hörde inte vad de sa i högtalarna för de pratade så sluddrigt och fort. Kaptenen sa något som man inte uppfattade i början av flighten men sedan ingen information alls på hela vägen till Göteborg."

Minus: "Allt var uruselt. Servicen ombord under all kritik. Väntade 15 minuter på en kopp kaffe efter beställningen. Beställningen av bagage online är vilseledande så jag hade tydligen bara beställt incheckad väska åt ena hållet och fick därför betala 400 kr för att ta hem den. Detta hände flera passagerare som var arga och jag undrar om ni sätter detta i system för att tjäna mer. Jag reste med Ryan Air för ett par år sedan och lovade mig själv aldrig mer, men ville gärna ge det en chans till men nu vet jag definitivt att jag aldrig reser med er igen och skall dessutom varna alla för detta och inte blir det billigare heller med alla extrakostnader som ni tar ut. Fy för uselt flygbolag!!"

Plus: "Ingenting"
Minus: "Långsam ombordstigning. Matbrickorna lutade så min dryck föll ner på mig. Fick ej glas till drycken. Drycken var ej väl kyld. Personalen gick in i mig med både armbågar och serveringsvagn När jag råkat somna lite mot gången."

Plus: "Jag har tyckt att vällkömn. Och de har jätte gladt"

Plus: "We arrived in time."
Minus: "Crammed space - I had a middle seat. No entertainment sucks on a 4 1/2 hrs flight. Well well, you get what you pay for..."

Plus: "Ryanair is different...the crew sells perfume and lottery tickets during the flight."
Minus: "The board in BUD said flight was delayed...no gate info. Then I noticed people in the area frantically getting up...witching 5 min there was no gat to a message that said boarding...last call! We frantically got to our gate which was a large metal pole building...where we stood for 30 plus minutes."

Plus: "Warmth"
Minus: "Airport security"

Plus: "Flight on time"
Minus: "My small backpack was taken in as checked luggage although it would fit under the seat. Plus, lots of customers (50%) booked priority boarding just to have a luggage piece onboard. The crew overdid it and there was plenty of space left for cabin luggage on board."

Minus: "Flight was late by 1 hr"

Minus: "Delayed as usual .. badly managed and only took as the holiday we organised only picked up from that airport. Deeply un necessary"

Plus: "Planet var nästan 3h sent iväg från CRL TILL CPH. Ingen kom och erbjöd mat ett dryck och informerade heller inte oss om våra rättigheter som passagerare på plats."
Minus: "På planet sa personalen ingenting om förseningen och när man påpekade vad som skett på flygplatsen kunde de inte göra got för att kompensera. Jag bad om vatten och fick svaret att det inte fanns något vatten. Då tog en av värdinnorna fram sin privata vattenflaska och bjöd mig. Ett riktigt nonchalant beteende från Rya Airs sida vilket allvarligt talat gör så att jag aldrig mer kommer att välja att flyga med er, kommer heller inte att rekommendera er till nära och kära. Riktigt besviken!"

Plus: "Price"
Minus: "Being charged €100 because I thought I had checked in my suitcases,but found out it was an option"

Plus: "3 hour delay due to an Italian air traffic control strike. Not the crews fault but they handled it well, especially the captain who spoke to everyone face to face"
Minus: "The selection of food was dismal and expensive, glad ok didn't buy as the quality looked poor"

Plus: "Nothing"
Minus: "Ryanair should not be in business. Their website wouldn’t work, I called about needing to check in and was assured we were checked in and bags had been paid for. Get to airport and Was charged over $500€ to get half our family checked in, print boarding passes and check luggage. It was ridiculous and we almost missed our flight. Absolutely terrible service!"

Plus: "Airport was convenient for our visit"
Minus: "Flight was delayed and uncomfortable"

Plus: "Nothing"
Minus: "The agent. They charged me extra for not check-in online. Very bad company"

Plus: "The price of the ticket"
Minus: "The check in process"

Plus: "Price."
Minus: "Cramped, uncomfortable seats that do not recline. Inattentive flight attendants. Poor beverage service, like they were trains to offer nothing unless you tackled a flight attendant as she raced by. Packed transit tram to plane: priority peopleeaitedin the idling tram while everyone for the flight came down. Never again! Price or not!"

Plus: "Price. Timetable"
Minus: "Seats. The fact they put everyone in a deferent row"

Plus: "Planet landade i tid. Bra flygning för ett lågprisbolag"
Minus: "Stolarna funkade i två av tre timmar."

Plus: "Was quick and easy"

Plus: "Crew was actually really good."

Plus: "I not only had paid for 2 seats last night and paid for, but I also booked 2 bags and paid for them. In all E 37.50 per bag in cargo, then E 8 for each seat, AND I checked in both of is. Upon arrval at Athens airport, I was charged another E 62,50 for your failure to privode me with another boarding pass. Terrible,"
Minus: "Refund my trip. I will never fly RyanAir again,"

Plus: "Only good thing the middle seat was empty"
Minus: "Small and cramped, tired and old. At least it was a quick flight."

Plus: "The boarding went really fast and it was nice and smooth flight"
Minus: "The crew. They are always very rude in Ryanair."

Minus: "Our flight ended up almost 3 hours late which caused us to miss our flight home. When we asked for assistance and explained our situation they simply said there was nothing they could do. She even jokingly shared advice on a place to eat since we were probably not going to make it home that day. This delay cost us another night in a hotel and a couple thousand for tickets on another flight the following day. When we complained to the service desk at the airport they offered no help, we actually had to go to airport information to find out how to file a complaint. I highly recommend you choose another airline."

Plus: "It was a quick flight from Athens to Santorini and it left on time."
Minus: "Didn't think about pre-checking bags. It was expensive. So all liquids were taken and thrown out upon security check. The bags were checked anyway. There were not many people with their carry one on the plane, most ended up being checked."

Minus: "Flyget var över 1 timme sent från Barcelona, informationen på flygplatsen var riktigt dålig. När vi sedan kom på flyget var utbudet i mat/snacksväg otroligt magert. Vi fick inte ens någon ordentlig ursäkt eller förklaring till förseningen."

Plus: "Besättning /flygvärdinnor var riktigt bra, trevliga och flexibla. Ryanair passar tiderna."
Minus: "Jag tycker att Ryanair borde bjuda på kaffe och liten bulle under tre timmars resa men mat skulle beställas ifall man vill ha. Stolarna är inte alls bekväma men man klarar sig på gränsen, att sitta tre timmar på de utan att ändra ställning /ergonomisk är inte bra för ryggen ."

Plus: "Crew was nice"
Minus: "Super delayed, made me Miss my train connection"

Plus: "The sky"
Minus: "No entertainment, no food nor beverages, baggages were checked below deck without our approval because the cabin storage was "full"."

Plus: "Notihng"
Minus: "Nothing"

Plus: "We got to our destination. Our bags arrived at our destination."
Minus: "1. Despite a delay of over 3 hours, RyanAir provided neither reimbursement nor meal vouchers, despite both being required by EU law. 2. Our boarding passes said, "if your flight is cancelled or delayed for at least two hours, ask at the ticket counter or boarding gate for the text stating your rights, particularly with regard to compensation and assistance." When we learned the flight would be delayed 2+ hours, we followed these directions; the gate agents told us, quite dismissively, that it applied only in case of a 3-hour delay. After wrestling with NAP's snail-pace wifi, I found the relevant text on the RyanAir website and showed it to a gate agent. She said her supervisor had told her that it had to be a delay of 3 hours but that she would check with her. I never heard from her again. It became a moot point when the flight was delayed more than 3 hours. Even then, the gate agents did none of the things the text said they were supposed to do. 3. The gate agents were not RyanAir employees, and it seemed RyanAir did not communicate with them in a helpful way. Independent of this, though, they were also just not competent. Here are some other things that happened: - About 2 hours after the scheduled departure, despite there being no plane at the gate, one of the gate agents started the boarding process. He let about 30-40 people into the holding pen; then a passenger pointed out that the delay had increased another hour. The passengers in the holding pen had to stay in there (one asked to leave to use the restroom and the gate agent told him he would have to surrender his passport while he was gone). - Once the 3-hour delay was posted, they started handing out gate check tags like candy. It was unclear why; perhaps they thought it would soothe the passengers' anger. We did not request one then. When we boarded, my wife asked for one. The gate agent did not even acknowledge her request (despite still having a good number left). - When the plane did arrive, the passengers in the holding pen rushed the door of the jetway. About 15 made it into the jetway (and, I guess, onto the plane) before a gate agent shouted at everyone to stop, ran over, and closed the jetway doors. 4. In other news... passengers were loud and rude. When the delay was first posted, they formed an angry mob around the gate agents and yelled questions that could have been answered by reading the monitor. Half of them had their seat belts off and were standing as soon as the plane landed. The whole row behind me was so loud I couldn't hear the music coming form my earbuds. The guy behind me pushed me as we were getting off the plane because he thought I wasn't going fast enough. Needless to say, no one should ever fly RyanAir."

Minus: "Ogillar starkt hur bolaget metodiskt sprider ut familjen under alla flygresor i förhoppning att kunna mjölka mer pengar för platsbokning"

Plus: "Cheap before extras. I think I'd rather pay more for better quality airline."
Minus: "I've had three flights with Ryan Air this week and every one has been so unorganized and stressful. The boarding process is slow, and a lot of getting in line and standing for long periods of time. Even with open seats they don't boom groups together (when they book at same time). I assume to get more money to switch but this just leads to masses of people trying to swap seatings during boarding. The landings on all three were rough, I fly a lot and have never had an issue and these landings were concerning. One they came into fast and had to pull up quickly to avoid landing."

Plus: "Actual flight was fine once we took off."
Minus: "Flight was delayed 2 hours. Clearing border control prior to lining up at gate is chaotic."

Plus: "Some crew nice"
Minus: "Not enough room for carry on bags."

Plus: "We came prepared so they weren't able to charge us extra hidden fees this time."
Minus: "They told us to come extra early but had no staff on premises to process people and luggage."

Minus: "Eftersom de går ut med att bara de första 90 personerna är garanterade att ha med sitt handbagage blir det otroligt stressigt att försöka hinna före alla andra. Förstår inte hur de kan göra så!"

Läs mer om Ryanair
COVID-19 information

Säkerhetsåtgärder för flygbolag som flyger från Stockholm Skavsta till Zadar

Flygbolag som flyger från Stockholm Skavsta till Zadar har vidtagit ytterligare säkerhetsåtgärder och anpassat policys för att bättre tillgodose resenärernas behov. Policys varierar beroende på flygbolag.

Förhöjd sanitet

Daglig rengöring, installation av HEPA-filter i kabinen på flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Obligatorisk användning av mask

Krav på mask ombord, masker tillhandahålls på flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Sittplatser med social distansering

Ej bokningsbara mittensäten för flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Tester före flygresan

Tester för antikroppar, tester för symptom för flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Boka billiga flyg från Stockholm Skavsta till Zadar

Nya flygerbjudanden för enkelresor

30/10
lör
direkt
Ryanair
2t 30m
NYO - ZAD
30/10
lör
3 stopp
Flera flygbolag
42t 20m
NYO - ZAD

Sök utifrån stopp

Sök utifrån flygbolag

-
1
  • Tur & retur
  • Enkelresa
  • Flera städer
  • Trip Builder
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
  • Flera
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass
Ekonomi
  • Ekonomi
  • Premium ekonomi
  • Business
  • Första klass