Spara 30 % eller merJämför flera resesajter med en enda sökning.
Bevaka priserInte redo att boka? Skapa en prisbevakning för när priserna sjunker.
Filtrera dina erbjudandenVälj kabinklass, gratis wifi och mycket mer.
Spara på paketresorSpara pengar när du bokar både flyg + hotell.
De bästa tur- och returpriserna som hittats av våra användare på KAYAK de senaste 72 timmarna
Otroligt långsam personal vid matserveringen. När de äntligen kom till oss fanns det nästan ingen mat att köpa.
Planet var 40 min försenat till Rom vilken gjorde att vi kom för sent från Rom till Frankfurt och anade redan här oro över att missa flighten till Gbg. Detta gjorde vi sedan och just i Frankfurt sköttes inte detta snygga. Flera resenärer som missade transfer och mycket svårt att finna Service desk som skulle hjälpa oss med övernattning. Kvinnan sedan som hjälpte oss var riktigt otrevlig och och fanns ingen äödmjukhet alls. Katastrof.
Bättre frukost och fler filmer översatta till svenska. Men överlag bra.
Ingen av skärmarna fungerade på flyget, vilket är väldigt dåligt när det är en så lång resa
Checkade in golfklubbor och Finnairs personal såg till så att vi fick betala 2 gånger. Helt oackseptabelt!
Ända bättring skulle vara att kunna ge rätt gate på bordningen vid byte i Helsingfors ( var fel/ ändrat) både gånger 😉😊 (kanske inget med er att göra…) Annars jätte nöjd med alla fyra flyg med Finnair, trevlig och hjälpsam personal.
Vi gick och ankom innan tidtabell. Fick ett glas blåbärssoppa ombord. Trevlig bestättning.
Vi for tilldelade platser vid incheckning. Sen när vi ska boarda så blir det helt annorlunda. Vi for byta platser och den som tog emot oss var riktigt otrevlig. Otrevlig på högsta nivå. Sen fick vi byta gate efter boarding då det blivit fel 2 ggr. Aldrig mer Ryanair! Betala den lila summan extra och ta ett ordentligt bolag.
Jag beställde en Gin och tonic. Fick en burk. Utan is. Smakade mögel. Meddelade flygvärden direkt. Han sa ”I cant give you a refund, but I can change it for you”. Jag sa att jag ville ha ett glas vin istället. Han hämtade vin och ville ha betalt även för vinet. Dåligt
They checked us in but we Werner not allowed to enter the train for 50min. We sju waited
Respektera kundens tid och pengar . Vi förlylade pangar för buss som vi hade bokat för att allt är försenad och ni bry sig inte att kunderna behöver kanske åka vidare nästan 150km med barn hem från flygplatsen.
Sämsta jävla service ever på planet. Spaniens svar på Adam Sandler var både otrevlig och sämst manliga flygvärdinna jag träffat. 1t ochv30 min för att få beställa nått att dricka. Sen att man sitter som packade sillar är väll det man får räkna med på Ryanair
Mat delas inte ut på Ryanair så det bör finnas ett alternativ för detta i frågeställningen. Värsta med ryanair är väl egentligen merkostnaderna som uppstår. Jag ska resa med 2 barn. gratis incheckningen öppnar någon timme innan flyget. Alternativen jag har är att betala för tidig incheck och val av platser eller köra på gratis incheck och få slumpmässigt valda platser. Chanserna att jag får sitta med mina små pojkar är ganska slim. Att resa ensam är inga problem men med sällskap bör man välja bort Ryanair
They really do what ever in their power to sqweeze out every euro they can. First the website had tagged my son incorrectly as an adult, and in that denying me the ability to check him in with his proper DOB. So we tought we could check in at the counter, we where there more than 2h before the flight but we came to the counter 1h and 59 min before the flight. The attendand then informed us that we where 1 min late and that she would require us to pay 30€ each to check in. If I hadn't disputed this with the service desk it would have cost us 120€ extra! I won´t be flying with Ryan Air again.